Anbefal gode bøger/artikler om babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
16 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2017

Nel

Halløj

Jeg er så småt nået til det punkt i min graviditet, hvor jeg gerne vil læse lidt om babyers udvikling og lignende temaer. Så egentlig det meste der har med babyer fra 0-1 års alderen. Er der nogen som kan anbefale gode bøger eller artikler? noget som i selv har haft glæde/gavn af at læse? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2017

Aristocats

Rebecca Persson - Baby 100 % naturlig uden tilsætning 

Katrine Birk - Tryk og glad 

Rudolf Steiner - Barnets opdragelse set udfra åndsvidenskabens synspunkt 

Frederick Leboyer - Kærlige hænder 

Pimpegryden - Menneskebørn 

Rose Maimonde - Dit sunde barn, sådan 

Anmeld Citér

28. januar 2017

Aristocats

Kom også lige i tanke om Helle Heckmann, som kan anbefales. Det meste af det er ikke direkte spædbørns-konkret, men stadig super læsestof som jeg har været meget glad for 

I haven er leg læring og De 5 gyldne nøgler er så gode 

Anmeld Citér

28. januar 2017

Nel

Aristocats skriver:

Kom også lige i tanke om Helle Heckmann, som kan anbefales. Det meste af det er ikke direkte spædbørns-konkret, men stadig super læsestof som jeg har været meget glad for 

I haven er leg læring og De 5 gyldne nøgler er så gode 

Tusind tak for anbefalingerne Dem vil jeg helt sikkert kigge lidt på.

Anmeld Citér

28. januar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vil også anbefale Katrine Birk "Tryk og glad". Den er uundværlig, når man har små børn.

Anmeld Citér

28. januar 2017

Nel

EBK skriver:

Vil også anbefale Katrine Birk "Tryk og glad". Den er uundværlig, når man har små børn.

Super Vil du anbefale at man køber den frem for at låne den på biblioteket?

Anmeld Citér

28. januar 2017

Aristocats

Nel skriver:

Super Vil du anbefale at man køber den frem for at låne den på biblioteket?

Helt klart et køb. 

Anmeld Citér

28. januar 2017

nielsen80

Kan ikke lige huske forfatter(og orker ikke at finde den i reolen) men " leg med din baby" har jeg brugt meget. Den er super til inspiration til tumlelege, og god for os pyldremødre, som tror baby går i stykker af ingenting

Anmeld Citér

28. januar 2017

Nel

nielsen80 skriver:

Kan ikke lige huske forfatter(og orker ikke at finde den i reolen) men " leg med din baby" har jeg brugt meget. Den er super til inspiration til tumlelege, og god for os pyldremødre, som tror baby går i stykker af ingenting

Hehe det er helt iorden, jeg kan sikkert finde frem til den med titlen Den lyder god. Det er så dejligt med anbefalinger, drukner i muligheder når jeg søger på biblioteket hjemmeside.

Anmeld Citér

28. januar 2017

AnoMom

Nel skriver:

Halløj

Jeg er så småt nået til det punkt i min graviditet, hvor jeg gerne vil læse lidt om babyers udvikling og lignende temaer. Så egentlig det meste der har med babyer fra 0-1 års alderen. Er der nogen som kan anbefale gode bøger eller artikler? noget som i selv har haft glæde/gavn af at læse? 

Jer har en del baby bøger i skabet. Jeg bruger dem ikke så kan da lige se hvilke nogen jeg har du aå kan købe til en billig pris hvis der er nogen der har interesse :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.