pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hej
Jeg er helt lost i forhold til valg af vuggestue/dagpleje. Jeg vil selvfølgelig tage ud og besøge nogle steder - men jeg sætter så stor pris på konkrete anbefalinger/advarsler. Derfor; har I lyst til at dele erfaringer med vuggestuer/dagplejer i København N, København NV, København K og Frederiksberg?
På forhånd tak!
Jeg kender ikke mange institutioner i de områder, men hold dig langt væk fra børnehuset balders.
Min tidligere kollega har kørt sit barn ind der og så en forfærdelig tilgang til børnene og forfærdelig barnesyn. Tonen var også alt for hård.
min søster havde sin datter gående der og det var skrækkeligt. De placerede blandt andet hendes datter i barnevognen det meste af dagen, mens de skældte ud hvis hun var ked af det/træt af at sidde i barnevognen. Min tidligere kollega var vidende til dette.
jeg læste derefter deres tilsynsrapport, hvor de bl.a. bliver kritiseret for at pacificere børnene i barnevogne (indendørs) og højstole og dette har de ikke lavet om trods påtale fra tilsyn. Og det er blot få eksempler fra stedet.
Så er der blågårdens børnehus - det kan absolut heller ikke anbefales…
jeg kan desværre ikke anbefale nogle i de områder ud har skrevet, da jeg ikke har kendskab til nogen udover andres erfaringer fra ovenstående.
Anmeld
Citér