Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej baby.dk bruger,
vi får om 3 ugers tid afvide om vi venter en dreng eller pige.
Vi har et pigenavn som vi er vilde med, men drengenavn er lidt svære synes vi
ville bare lige høre jeres mening,
hvad synes I om drengenavnet:
Cornelius?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej baby.dk bruger, vi får om 3 ugers tid afvide om vi venter en dreng eller pige. Vi har et pigenavn som vi er vilde med, men drengenavn er lidt svære synes vi ville bare lige høre jeres mening, hvad synes I om drengenavnet: Cornelius?
Jeg kan godt lide det. Det var på listen da jeg ventede min søn :-)
Jeg synes det er lidt for anderledes til min smag, men det er jo ligegyldigt hvis I synes det er fint
AnoMom skriver: Jeg kan godt lide det. Det var på listen da jeg ventede min søn :-)
Tak for din besked.
Det er jeg glad for
Jeg synes det et smukt navn. Men der er jo et hav af navne, og vi synes drengenavnet er svært, og svært at blive enige. Så det er rart at høre lidt andre meninger.
Jeg synes det er et flot og anderledes navn
Tascha26 skriver: Jeg synes det er et flot og anderledes navn
Tak for din besked
rart at høre
På den ene side har jeg det lidt svært med navnet, for jeg kender en hest, der hedder Cornelius, men på den anden side synes jeg det er ret sødt og kunne sagtens forestille mig en af min søns legekammerater i børnehaven hedde Cornelius
LeneKE skriver: På den ene side har jeg det lidt svært med navnet, for jeg kender en hest, der hedder Cornelius, men på den anden side synes jeg det er ret sødt og kunne sagtens forestille mig en af min søns legekammerater i børnehaven hedde Cornelius
ja okay, det kan jeg godt se Det sjovt som navne kan påvirke en, hvis man kender en hest eller en hund ell. Lign. der hedder det samme
Det er rigtigt fint
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128