trænger til forandring - men hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. januar 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har siden min datter blev født for 2½ år siden kun lige fået klippet spidser, men nu trænger jeg til en ny stil.

Jeg har fået en tid om en lille måneds tid, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal få mig en ny frisure eller om det skal farves, og hvilken farve hvis det skal farves.

Er der nogen af jer skønne mennesker herinde der har et bud?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2017

Enirt

Ms.Momo skriver:

jeg har siden min datter blev født for 2½ år siden kun lige fået klippet spidser, men nu trænger jeg til en ny stil.

Jeg har fået en tid om en lille måneds tid, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal få mig en ny frisure eller om det skal farves, og hvilken farve hvis det skal farves.

Er der nogen af jer skønne mennesker herinde der har et bud?

Jeg tænker umiddelbart du har en rund hovedform eller en oval. Den ovale kan bære alle frisure. Så det er egentlig bare det du har lyst til

Hvis jeg skulle komme med nogle forslag, ville jeg farve det hår mere rødblondt eller hvad man kalder den farve. Du har et rødligt skær lige nu som klæder dig rigtig godt og den farve ville jeg nok forstærke til den her farve og evt. frisure

Billedresultat for frisure rund hovedform

Du kunne også godt bære kort hår i form af en page som her, men synes ikke du skal farve dig blond. så heller mørkt hår

Billedresultat for mørk page med pandehår

Måske den her hårfarve hvis du skal gå mørk

Billedresultat for round face hairstyles women

Anmeld Citér

23. januar 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænkte med det samme, at det ku være fedt med en varm rød farve, også skuldelængde!!

også fordi dine øjenbryn er så flotte, så det ville ramme dit ansigt flot ind! Vh stine

Anmeld Citér

23. januar 2017

Aristocats

Jeg tænker denne længde hvis du har tid til at lave en smule spil i det - med lidt bølger, saltvandsspray eller fletninger du sover med og tager ud om morgenen. Hvis ikke, ville jeg holde det længere men få taget spidserne så de er helt lige (billedet med solbrillerne og det mørke hår)

Derudover kunne det være pænt med reflekser af forskellige lyse toner, for eksempel honning-blonde blandet med noget der er lidt lysere. (De 3 andre billeder med lysere hår). 

Det kunne også klæde dig med en kobber/naturlig rødlig farve, men hvis du ikke kan holde det ved lige månedligt, så er det bedre at lade være - rødt hår er et stort arbejde og bliver nemt kedeligt og grimt hvis man ikke jævnligt opfrisker det. 

Anmeld Citér

23. januar 2017

Guldlok88

Hvad med sådan noget her? 

Det andet billedes frisure (med der blonde hår) med det det første billedes hårfarve 

Eller tredje billede, både med farve og frisure  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.