Bare et lille, bitte, brokke indlæg 
Plukkeveer........ Jaah, de er da hyggelige eller noget.. Men når man i går, fik dem med 5-10 minutters mellemrum i omkring 4-5 timer og begyndte at komme nedefra og man så går i bad, fordi ja, kunne jo ligeså godt tage et lækkert afslappende bad og de så FULDSTÆNDIG forsvinder derefter.. Så er det en smule frustrerende... 
Nu begynder de jo så igen og har også den der konstante murren i underlivet... Men hey, det bliver jo ikke til noget for sådan har jeg haft det i omkring 3 uger nu... 
Har det ikke forfærdeligt, er dog begyndt at sove riiiiiigtig dårligt nu og vågner konstant hele natten, hvilket jo resulterer i en über træt mor i løbet af dagen.. Vil sgu egentlig bare gerne have det overstået og møde hende der gemmer sig derinde..
Når man kommer til det punkt hvor man bare tænker: Kan jeg ikke bare få MEGA mange veer, sådan please? Så er man vist ved at være en smule træt af det.. Hver gang man får en plukkeve bare tænker: Yaaaay, mere smerte på, tak. Og der bare ingenting kommer ud af at man har siddet og haft det ubehageligt hele aftenen...
Nå, men hey... Ud skal hun jo nok komme, er bare totalt utålmodig og især fordi kroppen bare bliver VED med at give mig falske håb...
Har aldrig haft plukkeveer på den her måde, i så lang tid.. Kun lige op til fødsel, så det er jo derfor det er så ekstra frustrerende, jeg kan ikke regne med hvad min krop siger til mig og som den har gjort i snart 2 mdr. Nogle der gider sende vestorm til mig? 

Nå... Så kom det ud... Så må vi se om DET hjælper... Hehehehe
Anmeld
Citér