Gravid, gravid, gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

Riksen

Mange tak allesammen. Vi er så glade og kan kun tænke på baby.
Jeg føler at jeg fyldt til randen med kærlighed til hele verden - er bare så lykkelig

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Riksen

Mange tak alle sammen!

Det er en meget mærkelig følelse af både glæde, kærlighed, usikkerhed, nervøsitet og lykke. Men dejligt, det er det!

Det er skønt endelig at kunne være en del af denne debat

Hilsen Rikke

Anmeld

5. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Riksen skriver:

I torsdags fik vi endelig vores længe ventede to streger på graviditetstestene, og i dag har vi været ved lægen og fået bekræftet det.
Jeg er i dag 5+3 og min foreløbige termin er 5.juni. Det er så fantastisk, og vi er så lykkelige!

Ville bare lige dele det med jer

- Rikke

Fedttt mega tillykke....

Mega knus fra henriette 28+6

Anmeld

5. oktober 2009

Nova's mor

Riksen skriver:

Mange tak alle sammen!

Det er en meget mærkelig følelse af både glæde, kærlighed, usikkerhed, nervøsitet og lykke. Men dejligt, det er det!

Det er skønt endelig at kunne være en del af denne debat

Hilsen Rikke

- lig Tillykke, jeg har i dag fundet ud af jeg også er gravid efter at have prøvet i 1½ år også bliv insermineret 21 sep.. Er lykkelig for at der endelig skete noget. Men har helt den sammen følelse som dig inden i, det er trods alt en andens liv man har i sine hænder...
Jane

Anmeld

5. oktober 2009

silden85

Riksen skriver:

I torsdags fik vi endelig vores længe ventede to streger på graviditetstestene, og i dag har vi været ved lægen og fået bekræftet det.
Jeg er i dag 5+3 og min foreløbige termin er 5.juni. Det er så fantastisk, og vi er så lykkelige!

Ville bare lige dele det med jer

- Rikke

stort tillykke

Anmeld

5. oktober 2009

silden85

with.love skriver:

- lig Tillykke, jeg har i dag fundet ud af jeg også er gravid efter at have prøvet i 1½ år også bliv insermineret 21 sep.. Er lykkelig for at der endelig skete noget. Men har helt den sammen følelse som dig inden i, det er trods alt en andens liv man har i sine hænder...
Jane

stort tillykke

Anmeld

5. oktober 2009

Ansemusen

Åhh det er heller ikke længe siden vores viste to streger, husker tydeligt følelsen, selvom det alligevel føles som om det er måneder siden! Et stort kæmpemæssigt tillykke med graviditeten

Anmeld

6. oktober 2009

Riksen

Henriette.S.J. skriver:

Fedttt mega tillykke....

Mega knus fra henriette 28+6

Tusind tak

Anmeld

6. oktober 2009

Riksen

silden85 skriver:

stort tillykke

Mange tak! Det er helt fantastisk!

Anmeld

6. oktober 2009

Riksen

with.love skriver:

Jane

Tak!
Og stort tillykke til jer! Det er jo helt fantastisk!  Det er bare den bedste følelse at stå med den positive g-test i hånden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.