Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Riksen skriver: I torsdags fik vi endelig vores længe ventede to streger på graviditetstestene, og i dag har vi været ved lægen og fået bekræftet det.Jeg er i dag 5+3 og min foreløbige termin er 5.juni. Det er så fantastisk, og vi er så lykkelige!Ville bare lige dele det med jer - Rikke
I torsdags fik vi endelig vores længe ventede to streger på graviditetstestene, og i dag har vi været ved lægen og fået bekræftet det.Jeg er i dag 5+3 og min foreløbige termin er 5.juni. Det er så fantastisk, og vi er så lykkelige!Ville bare lige dele det med jer - Rikke
Riksen skriver:Mange tak alle sammen!Det er en meget mærkelig følelse af både glæde, kærlighed, usikkerhed, nervøsitet og lykke. Men dejligt, det er det! Det er skønt endelig at kunne være en del af denne debatHilsen Rikke
stort tillykke
with.love skriver:- lig Tillykke, jeg har i dag fundet ud af jeg også er gravid efter at have prøvet i 1½ år også bliv insermineret 21 sep.. Er lykkelig for at der endelig skete noget. Men har helt den sammen følelse som dig inden i, det er trods alt en andens liv man har i sine hænder...Jane
Henriette.S.J. skriver: Fedttt mega tillykke....Mega knus fra henriette 28+6
silden85 skriver: stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128