Rød ring om prik? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.093 visninger
6 svar
4 synes godt om
22. januar 2017

Anonym trådstarter

I forgårs efter bad lagde jeg mærke til en lille filipens, lignede en lille bums på inder/undersiden af knæet. Jeg kradser den lidt væk.

Da jeg vågner i dag, ser den sådan ud. Hvad er nu det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2017

Milalas

Anonym skriver:

I forgårs efter bad lagde jeg mærke til en lille filipens, lignede en lille bums på inder/undersiden af knæet. Jeg kradser den lidt væk.

Kan du have haft en skovflåt siddende? 

Anmeld Citér

22. januar 2017

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ser den stadig sådan ud? Umiddelbart synes jeg det ligner et tryk-mærke ... Jeg synes hvert fald ikke den ligner Borrelia som en anden nævner. Tænker heller ikke det er sæson for flåter ...

Hvis den stadig er der, kan du tegne dens omrids med en kuglepen på benet. Så kan du se om den ændrer størrelse.

Anmeld Citér

22. januar 2017

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Ser den stadig sådan ud? Umiddelbart synes jeg det ligner et tryk-mærke ... Jeg synes hvert fald ikke den ligner Borrelia som en anden nævner. Tænker heller ikke det er sæson for flåter ...

Hvis den stadig er der, kan du tegne dens omrids med en kuglepen på benet. Så kan du se om den ændrer størrelse.

Nej, det er nemlig slet ikke sæson, så jeg undrede mig. Det er blegnet noget nu, så jeg satser på, at det har været en kombi af irritation og varme.

Anmeld Citér

22. januar 2017

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Anonym skriver:

Ringorm måske? 

Anmeld Citér

22. januar 2017

Fremad

Jeg får tit feks indgroet hår eller bumser hvor dette sker, når det trækker sig sammen... Et par dage og så er det væk 

Anmeld Citér

22. januar 2017

Newsence

Borrelila kan forekomme måneder efter man har haft en skovflåt siddende.. uanset hvad går udslettet ikke væk til i morgen ville jeg søge læge eller hvis det bliver værre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.