Fantastisk bæreredskab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
10 svar
3 synes godt om
21. januar 2017

WHT

Hvor mange af jer bærer jeres børn i bæresele, vikle eller andet?
Hvorfor har I valgt den type I bruger?
Vigtigst af alt, fungerer det?

Da jeg fik mit 3. barn fandt jeg igen bæreselen frem, men det fungerede slet ikke... jeg købte en ny ergonomisk bæresele, men desværre med samme resultat.

Min veninde fortalte mig derefter om fastviklen, jeg orkede ikke rigtig at kaste mig ud i at lege med 4-5 meter stof, men jeg måtte finde en løsning til at få hænderne fri og kunne være der for de 2 store (2 og 3½ år). 

og nu er det så at jeg ærger mig over at jeg ikke "kastede mig ud i" at prøve fastviklen til 1. eller 2. barn... for hold nu op en bærekomfort og det er jo slet ikke svært

Så for at sige det kort; så er jeg blevet så begejstret, at jeg nu forhandler lækre fastvikler (og andre fantastiske produkter) fra littlefrog, udelukkende videregive den glæde og det overskud som jeg har fået

Mvh Winnie
viklebaby.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. januar 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
WHT skriver:

Da jeg fik mit 3. barn fandt jeg igen bæreselen frem, men det fungerede slet ikke... jeg købte en ny ergonomisk bæresele, men desværre med samme resultat.

Min veninde fortalte mig derefter om fastviklen, jeg orkede ikke rigtig at kaste mig ud i at lege med 4-5 meter stof, men jeg måtte finde en løsning til at få hænderne fri og kunne være der for de 2 store (2 og 3½ år). 

og nu er det så at jeg ærger mig over at jeg ikke "kastede mig ud i" at prøve fastviklen til 1. eller 2. barn... for hold nu op en bærekomfort og det er jo slet ikke svært

Så for at sige det kort; så er jeg blevet så begejstret, at jeg nu forhandler lækre fastvikler (og andre fantastiske produkter) fra littlefrog, udelukkende videregive den glæde og det overskud som jeg har fået

Mvh Winnie
viklebaby.dk

Jeg bærer også min pige på 2½ i fastvikle, og det er nemlig SÅ skønt Hun er i perioder meget morsyg, og så er det dejligt at kunne have hende på ryggen mens jeg laver mad og sådan

Sidste weekend jeg (i alt) 5 km med hende på ryggen fordi vi missede en bus og uanset skulle gå længere end hvad hendes ben kan holde til. Jeg elsker at vikle, og satser på at gøre det fra starten med den næste også, på et eller andet tidspunkt 

Sejt at du er blevet forhandler. - Fører du andre mærker end little frog?

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

21. januar 2017

WHT

MummiT skriver:

Jeg bærer også min pige på 2½ i fastvikle, og det er nemlig SÅ skønt Hun er i perioder meget morsyg, og så er det dejligt at kunne have hende på ryggen mens jeg laver mad og sådan

Sidste weekend jeg (i alt) 5 km med hende på ryggen fordi vi missede en bus og uanset skulle gå længere end hvad hendes ben kan holde til. Jeg elsker at vikle, og satser på at gøre det fra starten med den næste også, på et eller andet tidspunkt 

Sejt at du er blevet forhandler. - Fører du andre mærker end little frog?

Fedt at høre...
Må jeg spørge hvor du kommer fra?

Jeg tror ikke rigtig viklen er helt så populær her i vestjylland (endnu), jeg kan ihvertfald se på dem jeg har solgt (privat, inden jeg startede som forhandler) at de er røget til nordjylland eller sjælland.

Så jeg vil forsøge at få flere vestjyder til at prøve en vikle

Jeg har kun lige startet (som i sidste uge) og har kun vikler fra littlefrog, som jeg synes er fantastiske begyndervikler.

Anmeld Citér

21. januar 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
WHT skriver:

Fedt at høre...
Må jeg spørge hvor du kommer fra?

Jeg tror ikke rigtig viklen er helt så populær her i vestjylland (endnu), jeg kan ihvertfald se på dem jeg har solgt (privat, inden jeg startede som forhandler) at de er røget til nordjylland eller sjælland.

Så jeg vil forsøge at få flere vestjyder til at prøve en vikle

Jeg har kun lige startet (som i sidste uge) og har kun vikler fra littlefrog, som jeg synes er fantastiske begyndervikler.

Jeg er fra midtjylland. Her er der i hvert fald en del der vikler.

Det er også et super begyndermærke

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

21. januar 2017

migxher

Profilbillede for migxher

Jeg bruger fastvikle til begge mine unger jeg kender et par stykker her i Esbjerg området der også vikler.

Anmeld Citér

21. januar 2017

Aristocats

Jeg vikler med min den yngste. Jeg har virkelig handlet vikler ind på det sidste, fastvikler, har dog aldrig prøvet littlefrog - dog er det da nu en mulighed, de er flotte og billige, så vidt jeg kan se. 

Men skal det forstås rigtigt, at du kun handler littlefrog? For hvis det er tilfældet, tror jeg du skal overveje at udvide dit sortiment i forhold til mærker, da du nemt overgåes af andre slyngeforhandlere der har et ok bredt udvalg i de fleste kendte og gode mærker. Har været inde og kigge på din hjemmeside og det er nogle flotte vikler så selvfølgelig er der også et godt udvalg selvom det kun er ét mærke, men det ville helt klart booste din butik hvis du havde flere mærker at vælge imellem. 

Anmeld Citér

21. januar 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Nice, jeg købte min Moby Wrap da jeg boede i USA, og jeg har elsket det! Men ja, det er besværligt at binde sådan et langt stykke stof. Baby KTan skulle være nemmere da den er i to dele - tip hvis du vil udvide.

Anmeld Citér

21. januar 2017

AnoMom

WHT skriver:

Mvh Winnie
viklebaby.dk

Jeg bærer min dreng i en kleinsmekker MT fastvikle. Jeg elsker den himmelhøjt. Den er guld værd 

Anmeld Citér

21. januar 2017

Troldemommi

Profilbillede for Troldemommi

Jeg brugte en Manduca bæresele, den var rigtig god og så slipper man for alt det stof 

Stolt mor til Skattepigen og Skattebassen 

Anmeld Citér

21. januar 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Jeg brugte også manduca 

Prøvede en slynge men blev aldrig gode venner med den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.