Pris på barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.605 visninger
10 svar
5 synes godt om
21. januar 2017

baremig80

Hej Piger...

Min kæreste og jeg står og skal have barnepige til vores 2 børn men er i tvilv om hvad sådan en skal have... Det drejer sig om en pige på 9 og en dreng på 6. Der er ikke så meget pasning i det da de jo kan det meste selv men mere det at der er en voksen der kan holde øje med dem.

Hvad giver I i timen??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2017

Hck

Profilbillede for Hck
baremig80 skriver:

Hej Piger...

Min kæreste og jeg står og skal have barnepige til vores 2 børn men er i tvilv om hvad sådan en skal have... Det drejer sig om en pige på 9 og en dreng på 6. Der er ikke så meget pasning i det da de jo kan det meste selv men mere det at der er en voksen der kan holde øje med dem.

Hvad giver I i timen??

100 kr i timen

Anmeld Citér

21. januar 2017

baremig80

Hck skriver:

100 kr i timen

Er det samme pris om de er over 18 eller under??

Anmeld Citér

21. januar 2017

esioul

baremig80 skriver:

Hej Piger...

Hvad giver I i timen??

Jeg ville sige 80 under 18 og 120 over 18

Anmeld Citér

21. januar 2017

God-mor

Ville sige 100 kr. over 18 og 65 under 18. 

Anmeld Citér

21. januar 2017

Hck

Profilbillede for Hck
baremig80 skriver:

Er det samme pris om de er over 18 eller under??

For mig ville det være samme pris, hvis jeg stoler på at de kan passe mine børn, er min holdning at de skal have det samme for det.

Anmeld Citér

21. januar 2017

Abracadabra

100/timen.

Vores babysitter er i starten af tyverne, læser til lærer, har arbejdet i ungernes vuggestue og er meget ansvarlig. Hun har ben i næsen og er mega cool. Hun er hver en krone værd.

Anmeld Citér

21. januar 2017

Soonmom

50 / under 18

75 / over 18

Det er jo ikke noget man betaler skat af

Anmeld Citér

21. januar 2017

Aristocats

Jeg siger også 100 i timen. Ligegyldig alder. 

Anmeld Citér

21. januar 2017

Carina:-)

Vi giver 125 i timen pr mand  og de bliver aflønnet med timeseddel osv så der er styr på skat osv.

Vi har 2 da vi jo har voldsomt mange børn og det kan være uoverskueligt at holde styr på når man ikke er vant til det så 2 til 5 børn.

Vi har en lærer studerende på 23 som har kørekort da det er vigtigt hun kan hente /bringe børn .

Og en ung fyr på 21 også med kørekort der er supergod til drengene 

Men kender flere der har en sort og der giver de fra 50- 100 alt efter om det er dag/aften/nat og hvor gamle børnene er 

Jo senere og jo højere alder jo billigere da der så ikke er andet end opsyn i jobbet. ( Altså i følge dem ved ikke om det er sådan alle steder) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.