Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har et problem, når jeg har haft mine bluser, strik, blæser mm. på en 10gange, så begynder de at lugte af sved, jeg vasker på 40grader. Har dem kun på en gang, så bliver de vasket.
Noget jeg kan gøre?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har et problem, når jeg har haft mine bluser, strik, blæser mm. på en 10gange, så begynder de at lugte af sved, jeg vasker på 40grader. Har dem kun på en gang, så bliver de vasket. Noget jeg kan gøre?
Rodalon er et godt middel.
Hvor mange grader vasker du på?
Er det hele bomuld?
Rodalon eller lager eddike i stedet for skyllemiddel
Eddike er rigtig godt til at tage lugt. Brug det i stedet for skyllemiddel og så går lugten væk. Har endnu ikke mødt en lugt der ikke går væk med eddike.
MummiT skriver: Eddike er rigtig godt til at tage lugt. Brug det i stedet for skyllemiddel og så går lugten væk. Har endnu ikke mødt en lugt der ikke går væk med eddike.
Hvilken slags eddike er det?
Har nemlig lidt samme problem med enkelte t-shirts.
Benjamins'mor skriver: Hvilken slags eddike er det? Har nemlig lidt samme problem med enkelte t-shirts.
Lagereddike. Jeg køber bare den billigeste jeg kan finde.
Det virker som en drøm. Har blandt andet fjernet det værste opkast-stank fra al slags tøj (og en læder sofa) med eddike.
Rockertand skriver: Rodalon er et godt middel. Hvor mange grader vasker du på? Er det hele bomuld?
40grader - det lidt blandet hvad det er.
MummiT skriver: Lagereddike. Jeg køber bare den billigeste jeg kan finde. Det virker som en drøm. Har blandt andet fjernet det værste opkast-stank fra al slags tøj (og en læder sofa) med eddike.
Jeg stopper eddike i maskinen, men synes ikk det hjælper
Nemlig. :/
Liv_86 skriver: Rodalon eller lager eddike i stedet for skyllemiddel
Jeg har den "hvide" eddike i isted for skyllemidl.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128