Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og derfor viser jeg bare billeder fordi jeg har lyst
Troede aldrig jeg skulle elske et menneske så højt
Og så er det jo vildt så meget der sker på 3 måneder
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Og derfor viser jeg bare billeder fordi jeg har lyst Troede aldrig jeg skulle elske et menneske så højt Og så er det jo vildt så meget der sker på 3 måneder
Du har virkelig også bare alt grund til at være stolt. Hun er så smuk
Årh hun er da altså også bare en lækker lille en! Hende har du da al mulig grund til at være stolt af
Åhhhhhhhhh en lille lækker mus du har der, vær stolt og nyd det, det går alt alt alt for hurtigt, men de små, lige pludselig er de bare store ( og stadig lækre :-) )
AnoMom skriver: Du har virkelig også bare alt grund til at være stolt. Hun er så smuk
Tusind tak
MummiT skriver: Årh hun er da altså også bare en lækker lille en! Hende har du da al mulig grund til at være stolt af
Kan slet ikke stå for hendes smil
Hun kommer til at kunne lokke alt ud af mig
Inger skriver: Åhhhhhhhhh en lille lækker mus du har der, vær stolt og nyd det, det går alt alt alt for hurtigt, men de små, lige pludselig er de bare store ( og stadig lækre :-) )
Prøver at huske mig selv på det hver dag at jeg skal nyde det, men hurtig bliver det bare hverdag! Og ja det går alt for hurtigt
Hvor er hun kær kunne simpelthen ikke lade være med at grine, da jeg så den lyserøde dragt hun har på, på de øverste billeder. Min datter har den samme, men min datter er sådan en lille tyk sag, så der bliver flæserne på ærmerne næsten strukket helt ud
Men hvor ser hun ud til at være god til at ligge på maven
Hun er bare så fin og lækker! Kan godt forstå du er stolt
Glæder mig til det bliver min tur
Hun er da også bare totalt for cute!!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128