Ja, der er mere imellem himmel og jord....
det tror jeg på...
fx kan jeg fortælle om een fra min mødregruppe, hvis barn hylede og skreg når han var hjemme (han var ca 1 år).. han søgte hen mod døren, når han blev sat på gulvet... de prøvede en masse ting som fx massage, og det med små nåle (... hva fa`en er det nu det hedder??) Men en dag mødte moren en, som sagde at de skulle prøve at få en clavoriant ud....
Hun kom ud, og kunne straks se, at der var en masse energier i huset, og der stod en masse ude på terrassen :-o  men da de gik op på barnets værelse, kunne hun se en gammel mand, stå foroverbøjet over drengens seng... Derefter lod de ham gå ind i de dødes verden, og siden har der ikke været noget som helst med drengen (- som faktisk havde fået dianosen kolik)
kan nævne mange andre sære situationer...
Min morfar er død, 
og da min søn skulle døbes, stod jeg uden for med min søn i mine arme. 
det var som om, jeg kunne fornemme min morfar var der.... (H)Jeg spurgte senere min mor, om hun havde fornemmet noget, og mærkelig nok, kunne hun også fornemme at han havde været der...
Mine børns oldemor døde i sidste månede.. og hver nat når jeg skal ligge mig til at sove i mørket så er det som om Nogen er der... jeg kryber ned under dynen og lukker øjnene... jeg er SÅ bange for at hun skal vise sig oppe i mit værelse... Jeg synes tit jeg kan mærke der er nogen omkring mig, men frygter lidt at jeg er modtaglig overfor de døde... for tror jeg skider grønne grise, hvis jeg ser et genfærd:S
Men mit svar på dit spørgsmål... JA!!

Anmeld