Tro I der er mere imellem himmel og jord, end det vi kan se ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. april 2008

Pia.

Hmmm... det er jo et følsomt emne for der er jo virkelig nogen der tror på et liv efter døden og der er virkelig nogen som mener at kunne snakke med dem... Men hvad tror I - hånden på hjertet, tror I der er mere end det vi kan se ??? Grunden til jeg spørg er at vi gang på gang oplever de mystiske ting her hjemme og jeg ved snart ikke hvad jeg selv skal tro eller tænke... - det sker mest i vores gamle soveværesle (nu Mikkels værelse) og så i stuen... I må gerne grine - det gør min mand når jeg fortæller, om mærkelige oplevelser.... Da vi havde soveværelset oven på gik der hver aften en iskold vind igennem rummet, hvorfor ved jeg ikke? nu er vi flyttet ned i det nye og Mikkel har fået vores gamle soveværelse, nu bliver hans dør ved med at smække op lige pludseligt- (voldsomt)(dette kan også ske sent om aften hvor alle døre og vinduer er lukket) - og så begynder hans kuglebane at spille - Jim mener det er vinden (gennemtræk) og at kugelbanen starter fordi døren rammer hans skab - men Mikkel kan hoppe rundt der oppe have 4 venner på besøg uden den starter... Hmmm.... I går ringede min søster og fortalte en underlig historie med min nevø på 3 år - I hans børnehave gør de det at de tager hjem og besøger de nye børn og tager et billede af barnet foran barnets hus... Et barn som Magnus også ses med privat da det er min søsters veninde er lige startet og de skulle der hjem... så siger min søster til Magnus fik i taget billede hos Nicklas - ja siger Magnus, sammen med drengen og den grå dame... hvad for en drenng og dame siger min søster - ja mor du ved godt damen og drenge fra Nicklas' kælder, dem vi leger med når vi er der hjemme !!!! - de stod ved siden af Nicklas på billedet.... Min søster valgte bare at sige okay og tænke sit... Ved virkelig ikke hvad man skal tro og findes der nogen der kan bevise der findes mere end vi ser ??? Man bliver da tosset i hovedet.... *GG* - eller det er man måske allerede... :P *GG* Har så mange underlige historier og oplevelser der gør jeg snart ikke ved hvad jeg skal tro. Knus Pia, som ikke rigtig selv ved om hun tror på det... - det virker så forkert...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

SaNiNa

ja jeg ved nu ikke helt hvad jeg tror på...

men på min efterskole hvad vi et spøgelse som hvad frans andresen... der skret rigtig mange underlig ting hvad en grønplaskop som jeg havde min hørertelefoner i om aftene enden jeg lage mig til atsove hørete jeg altid muski en morgen da jeg vågned var min kop ig hårbørste væk og vi anden den aldrig...

på et andet værelse blev døren låst inde fra med en krog (underligt) det sket mens de sad og spillede kort...

der skete hele tiden noget underligt gik der i to år... og mange andre årgangen oplevede osse underlige ting...

Så noget er der da sikkert

Anmeld

9. april 2008

Mathilde

Jeg tror på, at der findes mere end det vi kan se.... Men der er jo ikke nogen der kan bevise det, selvom mange har haft nogle mystiske oplevelser... Jeg har selv oplevet nogle ting... En af mine klassekammerater brændte ihjel for syv år siden. Jeg var naturligvis dydt berørt af ulykken:'( Men efterfølgende begyndte jeg at kunne se hende ved fodenden af min seng om aftenen når jeg skulle sove. Nogle gange vågnede jeg ligefrem ved, at hun kiggede på mig. Jeg så hende ikke helt tydeligt, men vidste, at det var hende. Jeg kontaktede en clairvoyant, som kom hjem til mig. Hun kunne beskrive min veninde fuldstændig og havde et par dage før oplevet, at det lugtede af røg da hun skulle sove.... Det endte med, at vi fik min veninde over på "den anden side" og jeg har ikke set hende siden.... Så ja jeg tror på, at der er noget... Spørgsmålet er så, om jeg virkelig SÅ hende, eller om det var fordi jeg var i sorg og chok over den ubeskriveligt forfærdelige hændelse...(?)

Anmeld

9. april 2008

Bamseboet :D

Ja, der er mere imellem himmel og jord....
det tror jeg på...

fx kan jeg fortælle om een fra min mødregruppe, hvis barn hylede og skreg når han var hjemme (han var ca 1 år).. han søgte hen mod døren, når han blev sat på gulvet... de prøvede en masse ting som fx massage, og det med små nåle (... hva fa`en er det nu det hedder??) Men en dag mødte moren en, som sagde at de skulle prøve at få en clavoriant ud....
Hun kom ud, og kunne straks se, at der var en masse energier i huset, og der stod en masse ude på terrassen :-o men da de gik op på barnets værelse, kunne hun se en gammel mand, stå foroverbøjet over drengens seng... Derefter lod de ham gå ind i de dødes verden, og siden har der ikke været noget som helst med drengen (- som faktisk havde fået dianosen kolik)

kan nævne mange andre sære situationer...

Min morfar er død,
og da min søn skulle døbes, stod jeg uden for med min søn i mine arme.
det var som om, jeg kunne fornemme min morfar var der.... (H)Jeg spurgte senere min mor, om hun havde fornemmet noget, og mærkelig nok, kunne hun også fornemme at han havde været der...

Mine børns oldemor døde i sidste månede.. og hver nat når jeg skal ligge mig til at sove i mørket så er det som om Nogen er der... jeg kryber ned under dynen og lukker øjnene... jeg er SÅ bange for at hun skal vise sig oppe i mit værelse... Jeg synes tit jeg kan mærke der er nogen omkring mig, men frygter lidt at jeg er modtaglig overfor de døde... for tror jeg skider grønne grise, hvis jeg ser et genfærd:S

Men mit svar på dit spørgsmål... JA!!

Anmeld

9. april 2008

Jan9e D

Hej Pia.

Jaaa kender fornemmelsen af at andre tror at man er kugle skør, men jeg er sikker på at der eer meget mere mellem himmel og jord end man umiddelbart kan se. Og så må folk kalde det lige hvad de vil.

Jeg har oplevet flere episoder hvor jeg har fornemmet noget.

Da min Onkel døde i 1983, så jeg efterfølgende ved flere lejligheder, og han viste mig moget omkring min mormor, og at jeg skulle fortælle hende at det var rigtigt nok han havde været der og "besøgt" hende efter hans død. Noget hun ikke havde fortalt til andre før jeg nævnte det for hende.

Jeg boede i en lejlighed i Kbh. NV. Og her følte jeg hele tiden jeg blev overvåget, set på, ting forsvandt, og dukkede op igen de mærkeligste steder. I starten troede jeg det kun var mig der havde den fornemelse, men som tiden gik fdandt jeg ud af at næsten alle der havde besøgt os havde haft den fornemmelse. Jeg besluttede mig for at snakke med vores "gæst" og fortælle at det var mig der boede der nu at det var mit hjem og jeg gerne ville have at den skulle gå. Hvor på jeg åbnede hovdedøren og sagde at nu måtte den gå over på den anden side af gaden, (bispebjerg kirkegård) og finde fred. Efterfølgende oplevde jeg ikke nogen ting i lejligheden, og jeg må sige at det var en skøn fornemmelse at kunne være i sit eget hjem uden at følge sig overvåget.

Men jeg tror at jeg vil prøe at få lidt hjælp at en clairvoiant (staveplade tak) for at komme af med fænomenet, og få ro i hjemmet ogen. Og jeg mener at når andre kan se den grå dame og drengen jaaa så burde der jo være noget om det.

Mange tanker herfra
(H) - Jannie

Anmeld

9. april 2008

Nan

Selvfølgelig tror jeg der er mere end vi kan se - Atomer bl.a.

Anmeld

9. april 2008

Honningblomst

Hej Pia..
Jeg tror på der er mere end vi kan se og forholde sig til...og hvorfor skulle der egentlig ikke være det..:) ville da være mere mærkeligt end hvis der ikke var.

Hvordan har Mikkel det med at være på hans værelse og hvordan havde du det?? Eller kan Mikkel ikke mærke det?
Jeg tror på at nogle mennesker kan opfange sådanne energier og andre ikke.
Er det en positiv energi, så gør det jo ikke så meget den er der.

Så ja, jeg tror på der er noget som vi ikke magter at forstå og forholde os til og der tror jeg børn er meget mere åbne.

Knus herfra falster siden...;)

Anmeld

9. april 2008

Pia.

Eva skriver:

Hej Pia..
Jeg tror på der er mere end vi kan se og forholde sig til...og hvorfor skulle der egentlig ikke være det..:) ville da være mere mærkeligt end hvis der ikke var.

Hvordan har Mikkel det med at være på hans værelse og hvordan havde du det?? Eller kan Mikkel ikke mærke det?
Jeg tror på at nogle mennesker kan opfange sådanne energier og andre ikke.
Er det en positiv energi, så gør det jo ikke så meget den er der.

Så ja, jeg tror på der er noget som vi ikke magter at forstå og forholde os til og der tror jeg børn er meget mere åbne.

Knus herfra falster siden...;)

Jeg er slet slet ikke bange for det - syntes mere det er lidt spændende (lyder måske tosset)
Mikkel er heller ikke bange vi snakker en del om det her hjemme(kun ham og jeg). Jeg havde ellers troet at Mikkel ikke ville sove på sit værelse men det gør han med glæde...

Han har lige skrevet om det i skolen de har om følelser og skulle skrive om forskellige følelser og her skulle de selv vælge et emne og så valgte han ånder og har skrevet om det han har oplevet her hjemme... glæder mig til at læse det og se hvordan han beskriver situationen... og jeg glæder mig til at høre hvad de andre har sagt til at han har valgt dette emne til deres opgave... *S*

Mikkel spurgte mig den anden dag og man kunne lægge hvidløg til ånder lige som man kunne ved spøgelser ;) - kan du huse den episode, hvor han troede der var spøgelser, da vi boede i lejligheden.... hvor en hvis Tante Eva, sagde man skulle lægge hvidløg og så forsvandt de *S*

Knus fra Pia.

Anmeld

9. april 2008

Pia.

Hvor er det rart at vide jeg ikke er ene om at tro på dette... men puha nogle grimme historier i kom med...

Tak for jeres svar...

Knus Pia.

Anmeld

9. april 2008

Pia.

[citat][f][småt]Mathilde skriver:[/småt][/f] Jeg tror på, at der findes mere end det vi kan se.... Men der er jo ikke nogen der kan bevise det, selvom mange har haft nogle mystiske oplevelser... Jeg har selv oplevet nogle ting... En af mine klassekammerater brændte ihjel for syv år siden. Jeg var naturligvis dydt berørt af ulykken:'( Men efterfølgende begyndte jeg at kunne se hende ved fodenden af min seng om aftenen når jeg skulle sove. Nogle gange vågnede jeg ligefrem ved, at hun kiggede på mig. Jeg så hende ikke helt tydeligt, men vidste, at det var hende. Jeg kontaktede en clairvoyant, som kom hjem til mig. Hun kunne beskrive min veninde fuldstændig og havde et par dage før oplevet, at det lugtede af røg da hun skulle sove.... Det endte med, at vi fik min veninde over på "den anden side" og jeg har ikke set hende siden.... Så ja jeg tror på, at der er noget... Spørgsmålet er så, om jeg virkelig SÅ hende, eller om det var fordi jeg var i sorg og chok over den ubeskriveligt forfærdelige hændelse...(?)[/citat] Det gør mig ondt med din veninde:'(... men det lyder som om du har fået sagt rigtig farvel til hende nu... (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.