Babyklister og stimuleret fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. januar 2017

Imaong

Hej i skønne kvinder jeg er i gang med et stimuleret fryseforsøg hvor jeg lige nu for estradiol og senere skal starte på cricone. Ville høre om i ville prøve babyklister også eller tro på de andre ting er nok at tage? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2017

mth

Imaong skriver:

Hej i skønne kvinder jeg er i gang med et stimuleret fryseforsøg hvor jeg lige nu for estradiol og senere skal starte på cricone. Ville høre om i ville prøve babyklister også eller tro på de andre ting er nok at tage? 

Hej 

jeg kan se du blev gravid - tillykke med det må jeg spørge om du tog babyklister? Vi er gang med 4. Stimuleret fryseforsøg og overvejer om jeg skal prøve babyklister og det ville være rart at høre andres erfaringer.

på forhånd tak

Anmeld Citér

2. marts 2017

Imaong

mth skriver:

Hej 

jeg kan se du blev gravid - tillykke med det må jeg spørge om du tog babyklister? Vi er gang med 4. Stimuleret fryseforsøg og overvejer om jeg skal prøve babyklister og det ville være rart at høre andres erfaringer.

på forhånd tak

Hej nej tog det ikke da jeg havde fået af vide fra klinikken at de ikk vidste om det kunne påvirker negativt på de hormoner jeg fik så jeg lov være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.