Optrapning af grød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2017

Loa

Hvornår/hvor hurtigt optrapper man grød måltiderne? 

Nu har hun fået grød i halvanden uges tid og spiser faktisk en okay portion om dagen som erstatning af en flaske mælk.

Men hvor hurtigt kan man trappe op til to måltider? Deres mave skal jo selvfølgelig kunne følge med og alt det der, men hun virker bare ekstremt interesseret i det og sover super godt efter en omgang grød

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Loa skriver:

Hvornår/hvor hurtigt optrapper man grød måltiderne? 

Nu har hun fået grød i halvanden uges tid og spiser faktisk en okay portion om dagen som erstatning af en flaske mælk.

Men hvor hurtigt kan man trappe op til to måltider? Deres mave skal jo selvfølgelig kunne følge med og alt det der, men hun virker bare ekstremt interesseret i det og sover super godt efter en omgang grød

Kan ikke huske det præcist, men jeg tror at jeg trappede op til 2 måltider efter 2 uger. Og så gravidst øgede mængden af måltid nr 2.

Anmeld Citér

18. januar 2017

Loa

MummiT skriver:

Kan ikke huske det præcist, men jeg tror at jeg trappede op til 2 måltider efter 2 uger. Og så gravidst øgede mængden af måltid nr 2.

Okay så der behøver faktisk ikke gå mega lang tid i mellem. Hun virker også bare totalt klar på mere grød, men var i tvivl om hvor længe deres mave skulle bruge på at vænne sig til grød/mere grød.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.