Pinlige tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2017

Anonym

Jeg fik ikke klyx inden jeg skulle føde. Jeg havde heller ikke haft afføring dagene op til. Så jeg endte med at have afføring under fødslen. Men jeg ænsede det slet ikke, jeg ved det kun fordi jeg selv spurgte min kæreste om det bagefter ��. I situationen var jeg fuldstændig ligeglad, jeg ville bare have baby ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2017

MorTil3+

Anonym skriver:

Hej piger 

Jeg har tænkt over noget en del, som gør mig nervøs ift. min kommende fødsel. 

Man siger at 2. Gang går hurtigere end første. 

Det der gør mig nervøs er, at jeg er bange for at jeg ikke når at få den der sprøjte, som gør at jeg kommer af med afføring inden jeg føder. 

Også fordi jeg er meget forstoppet og tror at jeg sprækker hvis jeg kommer af med afføringen under fødslen. Jeg lider af hæmorider også 

ved første fødsel havde jeg samme problemer, men den varede 30 timer, så jeg nåede at komme af med det hele vha. sprøjten. 

Hvad er jeres erfaringer? Man kan svare anonymt. 

Jeg har aldrig fået afføringsmiddel og har aldrig skidt under fødsel.

Anmeld Citér

18. januar 2017

Goggelogge

lineog4 skriver:

Ved min 2. Fødsel nåede de at give klyx da jeg kom fødegangen og jeg fødte 40 minutter efter jeg ankom så du kan næsten selv forestille dig hvad der skete med den klyx - jo jo den hjalp alle steder jeg var. Jeg havde vestorm men prøvede alligevel desperat at tørre op efter mig selv  til sidst vae jeg skide ligeglad... og var kun opmærksom på at føde. 

Haha.. du var skide ligeglad, bogstavelig talt  undskyld kunne ikke la hver 

Anmeld Citér

18. januar 2017

lineog4

Goggelogge skriver:

Haha.. du var skide ligeglad, bogstavelig talt  undskyld kunne ikke la hver 

Det var velovervejet sprogbrug 

Anmeld Citér

18. januar 2017

B&J

Jeg kom til at tisse istedet for men havde heller ikke tisset fra 22 om aften til 11.30 om middagen . Men de prøver det jo tit og ja sådan er det 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger 

Det der gør mig nervøs er, at jeg er bange for at jeg ikke når at få den der sprøjte, som gør at jeg kommer af med afføring inden jeg føder. 

Også fordi jeg er meget forstoppet og tror at jeg sprækker hvis jeg kommer af med afføringen under fødslen. Jeg lider af hæmorider også 

ved første fødsel havde jeg samme problemer, men den varede 30 timer, så jeg nåede at komme af med det hele vha. sprøjten. 

Du kan sagtens tage ud på fødegangen og få sprøjten hvis du fortæller at du slet ikke har kunnet komme på wc.. Det fortalte jeg til en sød jordemoder da jeg led af forstoppelse op til fødslen hos min første og hun gav mig en sprøjte, det var virkelig rart at få tømt det hele ud så ring derud de skal nok hjælpe dig

Anmeld Citér

18. januar 2017

Mullesmith

Anonym skriver:

Hej piger 

Pressefasen er så vild at man nærmest ikke kan undgå at klatte lidt hehe min jordmoder Fjernede der bare i er snuptag, slet intet problem, det skal du sket ikke bekymre sig om. Jeg fik ingen klyx. 

Anmeld Citér

24. januar 2017

Rikke12345

Anonym skriver:

Hej piger 

1. OJeg har haft 2 hurtige fødsler;

1. Fødsel varede knap 6 timer fra første ve. Min søn er født 1 time efter ankomst til sygehus. Jeg nåede ikke at få et lavement, men heldigvis skete der ingen uheld.

2. Fødsel varede 3 timer fra første ve. Min anden søn er født 25 minutter efter ankomst til sygehus.

ved begge fødsler har jeg været meget åben ved ankomst til sygehus og de har ikke kunne nå at give lavement. 

Vær ikke bekymret for det. Husk på at det er professionelle jordmødre og skulle der ske et uheld med afføring på briksen, så vil de fjerne det uden et ord, så hverken du eller din ledsager bliver pinligt berørt af det. 

Held og lykke med den kommende fødsel. Det er en fantastisk oplevelse 

Anmeld Citér

24. januar 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min fødsel nr. 2 tog længere tit end min fødsel nr. 1 - så det kan man ikke altid regne med

Anmeld Citér

24. januar 2017

Muhmi

Så vidt jeg ved så har jeg ikke haft afføring mens jeg har født... Og hvis jeg har så er jeg egentlig ligeglad... Det er jo naturligt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.