Hindeløsning - effekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. januar 2017

Liv_86

skal have en hindeløsning på fredag hvor jeg er 37+6 (venter twins og skal sættes i gang mandag, som jeg gerne vil undgå)

hvilken effekt havde I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

AogA

Fik det ved min anden graviditet 2 gange 

Første gang 39+4 hvor det gav milde veer der gik i sig selv igen

Anden gang 40+0 som gav tiltagende veer i løbet af dagen. Morgenen efter 40+1 kom jeg til tjek på fødegangen hvor jeg var 5 cm åben, og han blev født 15.02 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Bissen

Fik hindeløsning 39+5 og fødte to døgn senere. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Liv_86

Tak for svar

Anmeld Citér

17. januar 2017

Melm

I min 2. Graviditet fik jeg hindeløsning 41+0 og jeg fødte 12 timer senere����

Anmeld Citér

17. januar 2017

Mussepigen4

Liv_86 skriver:

skal have en hindeløsning på fredag hvor jeg er 37+6 (venter twins og skal sættes i gang mandag, som jeg gerne vil undgå)

hvilken effekt havde I?

Jeg fik veer med det samme. Havde veer uregelmæssigt i to døgn og blev sat igang på tredje dagen pga mit barns hjertelyd. Men mine veer var allerede regelmæssige og en fødsel var i forvejen lige om hjørnet. Så det var kun hjertelyden der fik dem til at tage vandet. 

Så her havde det effekt med det samme. Fik allerede veer på vej hjem i bilen. (Jeg kørte selv, så overvej lige at have en chauffør med). 

Anmeld Citér

17. januar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ingen effekt, desværre.

Anmeld Citér

17. januar 2017

DortheL

Liv_86 skriver:

hvilken effekt havde I?

Ved min anden fødsel fik jeg hindeløsning, som gav så slemme snydeveer, at vi tog på hospitalet i tro om, at jeg skulle føde. Der skete dog bare ikke en dyt, og jeg fik piller til at stoppe snydeveerne. 

Dagen efter havde jeg det på samme måde, og tog senere på hospitalet til tjek. Jeg fødte et par timer efter.

Så om det var hindeløsning eller ej, ved jeg ikke. 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Mortilsnart4

Liv_86 skriver:

hvilken effekt havde I?

Med mit 3 barn fik jeg lavet en hindeløsning kl 13 jeg begyndte at få en murren i lænd og underliv allerede på vej ud fra jdm så gik det lidt i sig selv fik lidt små veer igen om natten men det var væk igen om morgenen, cyklede afsted med mine andre børn kl 2 cyklede jeg afsted for at hente dem fra bh der begyndte veerne igen at komme kraftigere, de blev kraftige på vej hjem fra bh at jeg måtte holde pause imellem veerne i frygt for at styrte da min søn sad bag på mig. Vi nåede hjem jeg gik i bad for at lindre smerten der stadig ik var så voldsom,  Nåede lige at sætte mig i køkkent efter badet så gik vandet kl 16.00  var åben 4 cm da jeg ankom på Fg halvanden Time senere åbnede jeg mig 3 Cm på 1 ve! Og kl 18.09 var hun født det var  D 121212 var 39+5

Anmeld Citér

18. januar 2017

Liv_86

Tak for svar. 

Må se om det har en effekt. Har allerede sådan nogle småveer meget kraftige plukveer men det har været sådan ON/OFF i to uger. Ville være træt af hvis det bare gør det værre uden at give rigtige veer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.