Ja, så ankom lillesøster endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
4 svar
18 synes godt om
16. januar 2017

hautecouture

Som nogle af jer allerede har set så fødte jeg vores dejlige Lili lørdag morgen kl 04.48 efter 1 time og 48 min på fødegangen. Det var helt forfærdeligt, men det er heldigvis overstået (og NÆSTEN glemt nu, hihi) og hun er helt vidunderlig  Hun blev født 39+2 målte 51 cm og vejede 3660 gram  Hun er så nem og mild. Vi er helt forelskede allesammen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hautecouture skriver:

Som nogle af jer allerede har set så fødte jeg vores dejlige Lili lørdag morgen kl 04.48 efter 1 time og 48 min på fødegangen. Det var helt forfærdeligt, men det er heldigvis overstået (og NÆSTEN glemt nu, hihi) og hun er helt vidunderlig  Hun blev født 39+2 målte 51 cm og vejede 3660 gram  Hun er så nem og mild. Vi er helt forelskede allesammen 

Stort tillykke med hende, hvor er hun fin!

Anmeld Citér

16. januar 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Stort tillykke med en alt for lækker bebs . Hvorfor var fødslen helt forfærdelig, om jeg må spørge?

Anmeld Citér

16. januar 2017

Cassandra

hautecouture skriver:

Stort tillykke med med jeres skønne prinsesse 

Anmeld Citér

17. januar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
hautecouture skriver:

Stort tillykke med jeres søde lillesøster!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.