for tidligt fødte børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
8 svar
25 synes godt om
16. januar 2017

debattør-38199

Profilbillede for debattør-38199
Vi er igang med at udvikle et produkt, der kan sikre et for tidligt født barns velvære, ved at opretholde netop den temperatur barnet har brug for, og dermed sørge for, at de for tidligt fødte børn får en sikker og tryg start på livet. Produktet er baseret på idéen om en naturlig form for opvarmning af en madras. Dette vil ske via opvarmet vand, der fastholder præcis den temperatur, præmature har behov for. (ca. 37 grader) Produktet vil være kompatibelt med både en babyseng og en barnevogn. Finder du produktet mere attraktivt, hvis det fremstilles af miljøvenlige ressourcer? Hvilken farve vil du personligt foretrække, dette produkt fremstilles i? (Blå, lyserød, hvid?) Hvor meget vil du være villig til at betale, for et produkt der opfylder ovenstående krav, og holder dit barn varmt? Har du oplevet problemer I, at dit barn har sparket dynen af og dermed blevet kold?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. januar 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+
debattør-38199 skriver:

Vi er igang med at udvikle et produkt, der kan sikre et for tidligt født barns velvære, ved at opretholde netop den temperatur barnet har brug for, og dermed sørge for, at de for tidligt fødte børn får en sikker og tryg start på livet. Produktet er baseret på idéen om en naturlig form for opvarmning af en madras. Dette vil ske via opvarmet vand, der fastholder præcis den temperatur, præmature har behov for. (ca. 37 grader) Produktet vil være kompatibelt med både en babyseng og en barnevogn. Finder du produktet mere attraktivt, hvis det fremstilles af miljøvenlige ressourcer? Hvilken farve vil du personligt foretrække, dette produkt fremstilles i? (Blå, lyserød, hvid?) Hvor meget vil du være villig til at betale, for et produkt der opfylder ovenstående krav, og holder dit barn varmt? Har du oplevet problemer I, at dit barn har sparket dynen af og dermed blevet kold?

Nu har vi selv en for tidlig født og vil ikk mene at det er noget der er behov for i hjemmet, vi blev da i hvert fald ikke lukket ud af neonatal før han kunne holde varmen selv, og spise selv. Så det var da ikke noget jeg ville investere i som privatperson. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra

Jeg arbejder på en neonatal afdeling, og du beskriver et overflødigt produkt. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Hck

Profilbillede for Hck
debattør-38199 skriver:

Min den ældste er født i uge 25 og det er helt ærligt ikke noget jeg ville have brugt penge på, hvis det fandtes dengang. Er det et produkt i har oplevet forespørgsel på ?

Anmeld Citér

16. januar 2017

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra

Produktet findes jo på neonatalafdelingerne, og de præmature ligger på varmemadras i starten - efter kuvøsen selvfølgelig. Men man kan ikke blive udskrevet, før man kan holde varmen selv!

Jeg tror, at det er endnu et overflødigt produkt til den meget bekymrede mor, som kan lokkes til at bruge penge på hvad som helst.

Anmeld Citér

16. januar 2017

Kløver

Profilbillede for Kløver
Foto
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3
Abracadabra skriver:

Produktet findes jo på neonatalafdelingerne, og de præmature ligger på varmemadras i starten - efter kuvøsen selvfølgelig. Men man kan ikke blive udskrevet, før man kan holde varmen selv!

Jeg tror, at det er endnu et overflødigt produkt til den meget bekymrede mor, som kan lokkes til at bruge penge på hvad som helst.

Jeg er enig her, selv vores præmature fra uge 35+3 kom ikke ned på barselsgangen  før han selv kunne holde varmen, de holdte stadig øje og han blev ikke udskrevet før han stabilt holdte sin temperatur og vejledning omkring at holde varmen. Bla ved at han skulle op på en bestemt vægt før han måtte komme ud at sove i barnevogn, da det var vinter. 

Jeg ville synes sådan et produkt var unødvendigt og ikke noget jeg ville spilde mine penge på. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er enig med de andre i at det virker som et overflødig produkt.

Min pige blev født i uge 34, og vi blev ik udskrevet før hun selv ku holde varmen osv. Vh stine

Anmeld Citér

16. januar 2017

Ayasmor

Profilbillede for Ayasmor
Baby under construction

Ja har tidligere arbejdet på neonatal afdeling.  Må sige, at jeg er lidt uforstående overfor, hvad det er du tænker der er behov for? Præmature børn, der ikke selv kan holde varmen vha. svøb og påklædning, ja de børn er indlagt. På afdelingen er der allerede udviklet varmemadrasser, som børnene bliver lejret på. Såfremt barnet ikke selv kan trække vejret og holde varmen, ja så bliver de ganske enkelt ikke udskrevet.

Hvad er det du tænker du vil udvikle, som du mener der er behov for?

Anmeld Citér

16. januar 2017

Hck

Profilbillede for Hck

Tænker at det er et nyt og overføldigt produkt ( i de fleste tilfælde) som ts gerne vil sælge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.