Sidste dag med begge ben på jorden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. april 2008

ivfmarie

i morgen på denne tid kommer jeg hjem med foden i gips efter en forhåbentlig veloverstået operation! Og så skal jeg ellers bare flyde på sofaen i en uges tid. Manden kører børnene i dp om morgenen, og så kan jeg fise husleje af resten af dagen - og jeg ikke lave noget... ikke anden end at glo flimmer, læse og bombardere jer med indlæg.

Og jeg skal helt sikkert bruge meget tid på den her:
http://www.arcadetown.com/atlantisquest/gameonline .asp

Marie - snart med én knyst mindre, og en lige storetå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

bette

hehe det er jo ren luksus.. hehe..

håber operationen går super og du får en smuk fod igen hæhæ:D

Anmeld

9. april 2008

Ny mor

Held og lykke, det skal nok blive fint - og god fornøjelse med "dovneriet" ;)
Birgitte

Anmeld

9. april 2008

Loggidut

heysa ven.....ja så skal du på ryggen at ligge...ka du holde det ud måske?

lol...ja du skal vel spille atlantisspil...og hvor er du bare en freak at linke det igen...så kan endnu flere få prob. med afhængighed!

du kan jo lige komme på msn, så har jeg noget der kan underholde dig hele din sygeperiode...!

Anmeld

9. april 2008

Siber

pøj pøj i morgen!

Knus Siber

Anmeld

9. april 2008

linemus

Ja, held og lykke imorgen! Gad godt dovne en uge på sofaen (eller en dag), men vil nu gerne have en lidt mildere undskyldning for det end en operation...

Mht. det der spil - har jeg misforstået noget? Det ligner da ikke det første, der blev linket til (altså kan godt se det er samme princip, men ikke helt samme udseende). Og er der mere end bare den gåtur ned langs vandet (altså igennem de forskellige byer), for det tog altså ikke ret lang tid her. Er der mere eller spiller I igen og igen?

Knus Line - der ikke vil gå glip af noget

Anmeld

9. april 2008

Loggidut

linemus skriver:

Ja, held og lykke imorgen! Gad godt dovne en uge på sofaen (eller en dag), men vil nu gerne have en lidt mildere undskyldning for det end en operation...

Mht. det der spil - har jeg misforstået noget? Det ligner da ikke det første, der blev linket til (altså kan godt se det er samme princip, men ikke helt samme udseende). Og er der mere end bare den gåtur ned langs vandet (altså igennem de forskellige byer), for det tog altså ikke ret lang tid her. Er der mere eller spiller I igen og igen?

jeg tror sørme det er mig der har rodet noget sammen med de spil...men det lort er vanedannende

Anmeld

9. april 2008

ivfmarie

linemus skriver:

det er et andet spil... jeg fandt en side fyldt med gamle arkadespil - jeg kommer ikke til at kede mig!

Anmeld

9. april 2008

linemus

ivfmarie skriver:

linemus skriver:

det er et andet spil... jeg fandt en side fyldt med gamle arkadespil - jeg kommer ikke til at kede mig!

Hm, okay. Det må jeg lige kigge på en dag, jeg skal rydde op...

Anmeld

9. april 2008

Tynen

Pøj, pøj med imorgen du!

Hvor er du heldig med en hel fedeuge kun for dig selv :)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.