Drengenavnet Hjalte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Din mening om navnet Hjalte

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.927 visninger
11 svar
4 synes godt om
13. januar 2017

Anonym trådstarter

Vi venter os en lille dreng og har snakket meget om at han skal hedde Hjalte. Men hver gang vi nævner navnet for nogen, siger folk, at det er et grimt og mærkeligt navn. Tænker I at navnet er mærkeligt og synes I heller ikke om det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Vi venter os en lille dreng og har snakket meget om at han skal hedde Hjalte. Men hver gang vi nævner navnet for nogen, siger folk, at det er et grimt og mærkeligt navn. Tænker I at navnet er mærkeligt og synes I heller ikke om det?

Synes ikke det er et mærkeligt navn, men personligt bryder jeg mig ikke om det

Anmeld Citér

13. januar 2017

Vivienne

Personligt bryder jeg mig ikke om navnet, men skide være med hvad andre synes. Hvis I kan li det, så er det det han skal hedde 

Anmeld Citér

13. januar 2017

EnGodMor

Fordi andre har den mening, skal i ikke Gøre hvad andre mener. 

Jeres dreng skal da hedde Hjalte så, så kan resten af jeres bekendte få grim smag i munden!

Tillykke med den kommende søn, og jeg har stemt at det er et FINT navn.

Anmeld Citér

13. januar 2017

B&J

Hvad jeg syntes er lige meget for det er ikke mit barn det er jeres hvis i kan lig Hjalte så kald jeres barn det

Anmeld Citér

14. januar 2017

Bb2015

Jeg er vild med det og hvis ikke jeg kendte nogen med en lille Hjalte, så var det med i puljen til næste barn også! 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Frk.S

Jeg synes ikke det er mærkeligt, men det er ikke lige mig.

Hvis i er vilde med det er det da det han skal hedde uanset hvad andre synes.... og de vænner sig nok til det. 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Troldemommi

Hjalte er da et fint navn. 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Personligt bryder jeg mig ikke om navnet, men skide være med hvad andre synes. Hvis I kan li det, så er det det han skal hedde 

Sådan har jeg det som udgangspunkt også, men samtidig tænker jeg at hvis navnet nu er helt galt - siden alle siger det, så vil man da gerne skåne sit barn for altid at skulle blive mødt med undren over navnet 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Rauw

Synes ikke det er specielt mere, for ti år siden var det vist. Vi har tre hjalte'r i børnehaven. Det er ikke lige min kop the. Men det er jo nok meget godt folk har forskellige smag ellers ville vi alle hedde det samme. Folk der desideret kalder det for mærkeligt og grimt er bare dårligt opdraget, så ignorer dem.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.