Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi venter os en lille dreng og har snakket meget om at han skal hedde Hjalte. Men hver gang vi nævner navnet for nogen, siger folk, at det er et grimt og mærkeligt navn. Tænker I at navnet er mærkeligt og synes I heller ikke om det?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi venter os en lille dreng og har snakket meget om at han skal hedde Hjalte. Men hver gang vi nævner navnet for nogen, siger folk, at det er et grimt og mærkeligt navn. Tænker I at navnet er mærkeligt og synes I heller ikke om det?
Synes ikke det er et mærkeligt navn, men personligt bryder jeg mig ikke om det
Personligt bryder jeg mig ikke om navnet, men skide være med hvad andre synes. Hvis I kan li det, så er det det han skal hedde
Fordi andre har den mening, skal i ikke Gøre hvad andre mener.
Jeres dreng skal da hedde Hjalte så, så kan resten af jeres bekendte få grim smag i munden!
Tillykke med den kommende søn, og jeg har stemt at det er et FINT navn.
Hvad jeg syntes er lige meget for det er ikke mit barn det er jeres hvis i kan lig Hjalte så kald jeres barn det
Jeg er vild med det og hvis ikke jeg kendte nogen med en lille Hjalte, så var det med i puljen til næste barn også!
Jeg synes ikke det er mærkeligt, men det er ikke lige mig.
Hvis i er vilde med det er det da det han skal hedde uanset hvad andre synes.... og de vænner sig nok til det.
Hjalte er da et fint navn.
Vivienne skriver: Personligt bryder jeg mig ikke om navnet, men skide være med hvad andre synes. Hvis I kan li det, så er det det han skal hedde
Sådan har jeg det som udgangspunkt også, men samtidig tænker jeg at hvis navnet nu er helt galt - siden alle siger det, så vil man da gerne skåne sit barn for altid at skulle blive mødt med undren over navnet
Synes ikke det er specielt mere, for ti år siden var det vist. Vi har tre hjalte'r i børnehaven. Det er ikke lige min kop the. Men det er jo nok meget godt folk har forskellige smag ellers ville vi alle hedde det samme. Folk der desideret kalder det for mærkeligt og grimt er bare dårligt opdraget, så ignorer dem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128