Jeg har født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2017

komodo

ninibadini skriver:

Helt enig! Havde også en super god oplevelse! Er det rigtigt at de har fået lattergas igen?

Det ved jeg faktisk ikke, kom snakken ikke ind på, har aldrig prøvet lattergas til nogen af mine fødsler, fungere det godt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2017

ninibadini

komodo skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, kom snakken ikke ind på, har aldrig prøvet lattergas til nogen af mine fødsler, fungere det godt? 

Læste bare i går i en sidebemærkning at de skulle have fået det igen? Vi er i gang med PB igen. Første gang havde de nemlig ikke, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve det når det bliver aktuelt

Anmeld Citér

13. januar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
komodo skriver:

Langt om længe kom han til verden efter at de tog mit vand.

Jeg fik taget vandet klokken 17.50 og klokken 22.30 igår kom vores "lille" Bjørn endelig, 5090 gram og 55 cm perfekt drengebarn, han er bare så lækker og vi er alle stolte og glade <3

Stort tillykke med jeres "lille" dreng!!!

Anmeld Citér

13. januar 2017

komodo

ninibadini skriver:

Læste bare i går i en sidebemærkning at de skulle have fået det igen? Vi er i gang med PB igen. Første gang havde de nemlig ikke, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve det når det bliver aktuelt

Jeg må være dig svar skyldig, men synes også at jeg har læst det.. vi skal til hælprøve, så spørg jeg lige om de har lattergas

Anmeld Citér

13. januar 2017

komodo

SDD skriver:

Stort tillykke med jeres "lille" dreng!!!

Tusind tak, han er bare så lækker 

Anmeld Citér

13. januar 2017

B&J

Stort tillykke 

Anmeld Citér

14. januar 2017

komodo

B&J skriver:

Stort tillykke 

Mange tak

Anmeld Citér

14. januar 2017

hautecouture

komodo skriver:

Jeg fik taget vandet klokken 17.50 og klokken 22.30 igår kom vores "lille" Bjørn endelig, 5090 gram og 55 cm perfekt drengebarn, han er bare så lækker og vi er alle stolte og glade <3

Stort tillykke med ham 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Cassandra

komodo skriver:

Stort tillykke med ham

Anmeld Citér

14. januar 2017

Jems

Wow hvor er han lækker 

Kæmpe tillykke med ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.