hej,
jeg blev far til en dreng her den 3/7-2016 men min søn blev 6 uger for tidligt født,vi var indlagt 4 uger på roskilde sygehus,hvor vi hele tiden fik af vide hvor godt han klarede det, han tog fint på i vægt og alt var godt,jeg har altid ønsket mig og blive far,derfor var det bedste forløb for mig nogensinde,det var virkeligt det bedste der var sket for mig,efter 4 uger fik vi lov til at komme hjem fra sygehuset,
men efter 5 uger hjemme, blev min søn helt blå på hænder og i ansigtet,dog er jeg sikkerhedsvagt til dagligt ved jeg hvordan jeg skal reagere i sådanne situationer, så fik hurtigt gjordt alt klart,taget imod sygepersonale og informeret dem på bedst mulig måde på roskilde sygehus,det skete på en onsdag,om fredagen blev vi overført til riget og om søndagen morgen sov han så stille ind,den 11/9-2016, vi ved stadig ikke med 100% sikkerhed hvad min søn døde af,
må erkende at al dette her har taget hårdt på min kæreste og jeg,og vi har tacklet det på 2 vidt forskellige måder,vi havde dog aftalt at det var klart vi skulle være forældre igen,når vi begge var klar til det, imellem tiden har min kæreste været hos lægen og få p-piller.men i starten af december kommer hun til mig og siger jeg skal være far igen, mig af ren panik bliver glad/forvirret over jeg troede hun var på ppiller,dog har hun aldrig sagt til mig hun ikke havde tæmkt sig at tage dem,så følte mig ført totalt bag lyset,men blev også sindsygt bange over vi skulle gå det hele igennem en gang mere især fordi jeg tænker/græder over min søn Nohr hver eneste dag.
hvordan bliver jeg klar til at blive far til august efter al det vi har været igennem.?
mvh Glenn Rasmussen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér