7 1/2 mdr., og sover ekstremt dårligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2017

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften siger, så har jeg en lille der sover elstremt dårligt..

Hun har ellers i en meget tidlig alder sovet igennem, Sov nemt 8-12 timer i træk, uden at jeg hørte noget fra hende..

Dette er så inden for den sidste 1 1/2 mdr.s tid blevet dårligere og dårliiger, og nu topper vi med, at hun er vågen omkring 4 1/2 time om natten, og  når hun så endelig falder i søvn, så vækker hun mig et sted mellem 2-4 gange i timen 

Når hun er vågen ligger hun og pludrer, snakker og hygger sig, men dette kan jeg ikke sove for, så ingen søvn til mig.. Når hun så når derud hvor hun bliver træt, bliver hun gnaven og irriteret, og når hun så bliver overtræt begynder hun at græde stort/skrige.  

Har prøvet alt.. Nusset hende, sunget for hende, ladet som om jeg sov, gjort mig ekstrem kedelig, givet hende sutten, sagt stille godnat, sagt "konsekvent" godnat, og taget hende med over i min seng, hvor hun så bare holder en endnu større fest..

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Jeg kan snart ikke mere  

Hun sover 2 lure om dagen. 1 på 2-3 timer og 1 på omkring 1 time.. Mest oplagt ville være at ligge mig til at sove her, men også her vågner hun et par gange i timen, så ville hellere ikke give noget søvn til mig.. 

Hendes øre er tjekket, så sent som i dag, og der er intet at se på dem..

Ved slet ikke hvordan vi skal komme over dette.. Jeg er så træt at jeg slet ikke kan hænge sammen overhovedet.. Jeg bliver meget hurtig irritabel, og ligger ellers slet ikke til mig.. Plejer sagtens at kunne nøjes med lidt søvn, men nu har jeg stort set ingen søvn fået i 4 dage overhovedet, og jeg er bare SÅ SMADRET.. 

Er alene med hende, og har ikke nogen familie eller vennekreds der bare lige kan tage over, eller ha hende en nat så jeg kunne sove..

Er der nogle der helt tilfældigt lige skulle ligge en med en helt igennem fantastisk råd til, hvordan at jeg lige får vendt den her situation igen?

Er begyndt meget at frygte nætterne, for ved at de bliver en kamp, og atjeg kommer til at stå endnu mere træt og nedkørt på den anden side 

Hun plejer altid at være en super glad, frisk og stor smilende lille pige, men søvnmanglen påvirker jo også hende, så hun er slet ikke lige så glad mere 

Ved godt at hun er et sted i sin udvikling, hvor der sker rigtig meget i hendes lille sind. Med at finde ud af, at vi ikke er et, men at jeg faktisk godt kan gå fra hende. Derud over sker der rigtig meget for hende motorisk pt., og hun er meget tæt på at knække kravlekoden.

Ved godt at disse ting kan gå ind og påvirke hendes søvn, men så drastisk som hendes søvn er nu.. Kan det virkelig passe?

Var slet ikke dette igennem med hendes storesøster. Slet ikke i den grad overhovedet..

Håber meget, at der er en der har et super godt råd, for kan snart ikke mere 

Kl er nu lidt i 2 om natten, og hun har først lige overgivet sig til søvnen igen.. Det blev så faktisk også til næsten 5 timer i nat hun var vågen.. 

Hilsen en meget, meget træt mor, der bare rigtig gerne ville ha lidt overskud igen..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2017

Guldlok88

Har ikke nogle gode råd... 

Men jaa, der kan sagtens være sådan nogle perioder når de er så små.. Ved hvor hårdt det er, så krydser fingre for det snart er overstået.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.