Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søn har fået feber her dagen efter 15 måneders vaccinen.
Er det pga vaccinationen ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min søn har fået feber her dagen efter 15 måneders vaccinen. Er det pga vaccinationen ?
Højst sandsynligt
Ét svar burde være nok... Dumme knap
Muhmi skriver: Højst sandsynligt
Tak.
Tænker køligt rum og tøj af er bedst. Han har 39 i feber, hvornår kan man forvente at det går væk ?
Tak. Tænker køligt rum og tøj af er bedst. Han har 39 i feber, hvornår kan man forvente at det går væk ?
Rummet behøver ikke være køligt, men ja, af med tøjet og bare ble på Jeg plejer at regne 2-3 dage til lidt feber efter vaccine
Muhmi skriver: Rummet behøver ikke være køligt, men ja, af med tøjet og bare ble på Jeg plejer at regne 2-3 dage til lidt feber efter vaccine
Åhha det var mange dage, så må vi nok droppe den kæreste dag imorgen aften, vil ikke have min søn passet når han har feber
Vores børn får også lidt feber efter vaccination. Der plejer kun at være samme dag og natten. Dagen efter er de altid friske. Måske lidt trætte alt efter hvordan natten har været.
Anonym skriver: Åhha det var mange dage, så må vi nok droppe den kæreste dag imorgen aften, vil ikke have min søn passet når han har feber
Kan sagtens være han har det bedre i morgen
Det er bare sådan så man er sikker på at man ikke laver for mange planer, men en lille smule feber gør altså ikke så meget hvis det f.eks. er farmor/mormor der skal passe og de kender hinanden godt Men kan også sagtens forstå hvis du gerne vil beholde ham hjemme, man bliver jo lidt pylle (pylret) når ens små vidundere ikke er på toppen
hannetheis skriver: Vores børn får også lidt feber efter vaccination. Der plejer kun at være samme dag og natten. Dagen efter er de altid friske. Måske lidt trætte alt efter hvordan natten har været.
Der var intet Igor eller idag i vs, det er kommet her til aften. (Håber det er væk imorgen )
Muhmi skriver: Kan sagtens være han har det bedre i morgen Det er bare sådan så man er sikker på at man ikke laver for mange planer, men en lille smule feber gør altså ikke så meget hvis det f.eks. er farmor/mormor der skal passe og de kender hinanden godt Men kan også sagtens forstå hvis du gerne vil beholde ham hjemme, man bliver jo lidt pylle (pylret) når ens små vidundere ikke er på toppen
Håber jeg ☺️
Jeg er pylrer mor nr 1 i mandens øjne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128