Endnu et af de spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
15 svar
3 synes godt om
12. januar 2017

Anonym trådstarter

Min søn har fået feber her dagen efter 15 måneders vaccinen. 

Er det pga vaccinationen ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Højst sandsynligt

Anmeld Citér

12. januar 2017

Muhmi

Ét svar burde være nok... Dumme knap

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Højst sandsynligt

Tak. 

Tænker køligt rum og tøj af er bedst. Han har 39 i feber, hvornår kan man forvente at det går væk ? 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Muhmi

Tak. 

Tænker køligt rum og tøj af er bedst. Han har 39 i feber, hvornår kan man forvente at det går væk ? 

Rummet behøver ikke være køligt, men ja, af med tøjet og bare ble på Jeg plejer at regne 2-3 dage til lidt feber efter vaccine

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Rummet behøver ikke være køligt, men ja, af med tøjet og bare ble på Jeg plejer at regne 2-3 dage til lidt feber efter vaccine

Åhha det var mange dage, så må vi nok droppe den kæreste dag imorgen aften, vil ikke have min søn passet når han har feber

Anmeld Citér

12. januar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Vores børn får også lidt feber efter vaccination. Der plejer kun at være samme dag og natten. Dagen efter er de altid friske. Måske lidt trætte alt efter hvordan natten har været.

Anmeld Citér

12. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Åhha det var mange dage, så må vi nok droppe den kæreste dag imorgen aften, vil ikke have min søn passet når han har feber

Kan sagtens være han har det bedre i morgen

Det er bare sådan så man er sikker på at man ikke laver for mange planer, men en lille smule feber gør altså ikke så meget hvis det f.eks. er farmor/mormor der skal passe og de kender hinanden godt Men kan også sagtens forstå hvis du gerne vil beholde ham hjemme, man bliver jo lidt pylle (pylret) når ens små vidundere ikke er på toppen 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

Vores børn får også lidt feber efter vaccination. Der plejer kun at være samme dag og natten. Dagen efter er de altid friske. Måske lidt trætte alt efter hvordan natten har været.

Der var intet Igor eller idag i vs, det er kommet her til aften. (Håber det er væk imorgen ) 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kan sagtens være han har det bedre i morgen

Det er bare sådan så man er sikker på at man ikke laver for mange planer, men en lille smule feber gør altså ikke så meget hvis det f.eks. er farmor/mormor der skal passe og de kender hinanden godt Men kan også sagtens forstå hvis du gerne vil beholde ham hjemme, man bliver jo lidt pylle (pylret) når ens små vidundere ikke er på toppen 

Håber jeg ☺️ 

Jeg er pylrer mor nr 1 i mandens øjne  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.