Baby nestes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
11 svar
4 synes godt om
11. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

hvorfor de der berømte baby neste 

kan man ik lige så godt bruge kravlegård eller baby liften eller hvad ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2017

Christabelle

Vi prøvede at få vores datter til at sove i nærmest alt andet; lift, barnevogn, kravlegård, you name it... hun ville kun sove på armen af enten mig eller far. Indtil vi købte en babynest. Så fik vi pludselig armene fri

Anmeld Citér

11. januar 2017

Nel

Jeg tror også de i høj grad bruges som seng, f.eks. i en tremmeseng som kan være lidt stor for baby

Anmeld Citér

11. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Christabelle skriver:

Vi prøvede at få vores datter til at sove i nærmest alt andet; lift, barnevogn, kravlegård, you name it... hun ville kun sove på armen af enten mig eller far. Indtil vi købte en babynest. Så fik vi pludselig armene fri

Min datter på 4 var det ikke et problem og tror ikke engang de der neste fandtes den gang så derfor min undren 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Nel skriver:

Jeg tror også de i høj grad bruges som seng, f.eks. i en tremmeseng som kan være lidt stor for baby

Smart nok 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Zelinasmor

Vores på 14 dage vil kun sove i sengen hos os ellers græder hun. Den er god i sengen så man ikke er nervøs for at rulle ind over hende når man sover. Og så kan hun se en, hvor de i liften ikke kan se udover kanten,

Anmeld Citér

11. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Zelinasmor skriver:

Vores på 14 dage vil kun sove i sengen hos os ellers græder hun. Den er god i sengen så man ikke er nervøs for at rulle ind over hende når man sover. Og så kan hun se en, hvor de i liften ikke kan se udover kanten,

Okay smart nok 

Anmeld Citér

11. januar 2017

MiniMe2005

Det er vist meget smag og behag. Vi har ikke haft en og har aldrig haft behovet. Vores sov i vugge fra starten og flyttede derefter over i tremmeseng. Jeg kan godt se det smarte i at have en, hvis man samsover eller starter direkte i tremmeseng, men ellers synes jeg, at det er endnu en måde at penge fra nye forældre...

Anmeld Citér

12. januar 2017

Lul85

købte selv en nest men har ikke brugt den, idet lillemanden nægter at sove i den.

En lift er ganske udmærket til sengen. Jeg ville vente med at købe den til der evt. opstår et behov

Anmeld Citér

12. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Tak for jeres svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.