Lægebesøg /er jeg ved at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.204 visninger
41 svar
29 synes godt om
11. januar 2017

Anonym trådstarter

Sagen er at jeg skal til lægen imorgen og nok begynde vandrejournal, er 6+5 idag. Har dog taget en test her til aften og den blev slet ikke så tydelig som i sidste uge!! Sidst jeg testede var alle teste mere tydelige end kontrol stregen!! Nu panikker jeg lidt, for er i forvejen hamrende nervøs for missed abortion!! Skal jeg snakke med lægen om det imorgen og presse på for en scanning? Jeg har mistet flere gange tidligere  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2017

baby_drømme

Anonym skriver:

Sagen er at jeg skal til lægen imorgen og nok begynde vandrejournal, er 6+5 idag. Har dog taget en test her til aften og den blev slet ikke så tydelig som i sidste uge!! Sidst jeg testede var alle teste mere tydelige end kontrol stregen!! Nu panikker jeg lidt, for er i forvejen hamrende nervøs for missed abortion!! Skal jeg snakke med lægen om det imorgen og presse på for en scanning? Jeg har mistet flere gange tidligere  

Jeg tror nu ikke, at det betyder nogen med den test, men jeg synes da, at du skal nævne det for lægen - måske kan han/hun berolige dig 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Anonym trådstarter

Har ikke blødt ellers haft ondt, har tilgengæld heller ingen symptomer, det eneste tegn var flotte positive teste og nu har jeg taget en der ikke er nær så tydelig. Er helt grædefærdig, er sikker på der er noget galt 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Anonym trådstarter

EJA skriver:

Jeg tror nu ikke, at det betyder nogen med den test, men jeg synes da, at du skal nævne det for lægen - måske kan han/hun berolige dig 

Har bare sådan en dårlig fornemmelse! Det har taget os 3 år og 2 tidligere aborter at nå hertil 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Camilla <3

Det tog os 3,5 år at lave bebse, og jeg havde ingen symptomer de første mange uger. Jeg er nu 22+6 og har kun en smule halsbrand indimellem og træthed. 

Jeg syntes ikke du skal ligge for meget i de tests, de fortæller jo ikke hvor gravid man er, blot at man er gravid. 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Det tog os 3,5 år at lave bebse, og jeg havde ingen symptomer de første mange uger. Jeg er nu 22+6 og har kun en smule halsbrand indimellem og træthed. 

Jeg syntes ikke du skal ligge for meget i de tests, de fortæller jo ikke hvor gravid man er, blot at man er gravid. 

Nej men det er vel aldrig godt hvis testen bliver svagere? Sidste uge var de lige tydelig uanset hvornår på dagen eller hvor tynd urinen var 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Jeg ville nok fortælle lægen om min nervøsitet og min fortid.. det ik sikkert de scanner men måske de vil tage nogle blodprøver for at holde øje med dig 

tror ikke det betyder noget, håber dig det bedste 

Anmeld Citér

11. januar 2017

CC79

Håber det ka hjælpe lidt at jeg selv har prøvet det samme. Jeg havde en flot positiv test i 5. uge, tydligere end kontrolstregen, men af bekymringer tog jeg 14 dage senere en  ny test og den var langt svagere end kontrolstregen og så næsten ud som om den var forsvidende. Så troede også det betød det værste, men droppede at teste mere og se hvad der skete. Og ja er da ganske gravid endnu med en meget livlig baby i uge 29 så tror man skal passe på med at teste løs og analysere på det men ja ved godt selv hvordan bekymringerne fylder. Så ved godt det er svært. Håber og ønsker det bedste for dig denne gang og at du får en dejlig graviditet. Knus

Anmeld Citér

11. januar 2017

Camilla <3

Anonym skriver:

Nej men det er vel aldrig godt hvis testen bliver svagere? Sidste uge var de lige tydelig uanset hvornår på dagen eller hvor tynd urinen var 

Sådan tror jeg altså ikke man skal tænke, Hcg niveauet vil før eller siden blive så højt at testen ikke "kan læse det ordentligt". :-) 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Håber det ka hjælpe lidt at jeg selv har prøvet det samme. Jeg havde en flot positiv test i 5. uge, tydligere end kontrolstregen, men af bekymringer tog jeg 14 dage senere en  ny test og den var langt svagere end kontrolstregen og så næsten ud som om den var forsvidende. Så troede også det betød det værste, men droppede at teste mere og se hvad der skete. Og ja er da ganske gravid endnu med en meget livlig baby i uge 29 så tror man skal passe på med at teste løs og analysere på det men ja ved godt selv hvordan bekymringerne fylder. Så ved godt det er svært. Håber og ønsker det bedste for dig denne gang og at du får en dejlig graviditet. Knus

Tak for dit svar. Jeg prøver at tage nogle dybe vejrtrækninger, jeg har skrevet en mail til den fertilitetsklinik om mine bekymringer og håber at de vil rykke min scanning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.