Har seriøst brug for hjælp ang. valg af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
10 svar
1 synes godt om
10. januar 2017

dd2016

Ej hvor er det bare uoverskueligt med alle de mærker, kvaliteter og ting de kan, ved ikke om vi nogensinde finder den rigtige  

Derfor håber i måske kan hjælpe mig lidt.

Altså vi bor lidt uden for byen hvor man også kan gå en tur i skoven, så er i tvivl ang. dreje hjul, men ville måske også være træt af at løfte vognen hvergang når vi skal på strøgtur, så måske skal vi have en med dreje hjul

Det med prisen. Vi ville ikke give over 5000 for en vogn og jeg håber på at finde en til 3000. 

Størrelsen skal nok være stor så vi kan bruge den længe. Hvad er målene på en stor vogn egentlig? 

Med mine små krav er der så nogen af jer der har et forslag til en god vogn vi kan købe for bliver helt bims af at kigge på nettet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

dd2016 skriver:

Ej hvor er det bare uoverskueligt med alle de mærker, kvaliteter og ting de kan, ved ikke om vi nogensinde finder den rigtige  

Altså vi bor lidt uden for byen hvor man også kan gå en tur i skoven, så er i tvivl ang. dreje hjul, men ville måske også være træt af at løfte vognen hvergang når vi skal på strøgtur, så måske skal vi have en med dreje hjul

Det med prisen. Vi ville ikke give over 5000 for en vogn og jeg håber på at finde en til 3000. 

Størrelsen skal nok være stor så vi kan bruge den længe. Hvad er målene på en stor vogn egentlig? 

Med mine små krav er der så nogen af jer der har et forslag til en god vogn vi kan købe for bliver helt bims af at kigge på nettet

Jeg tænker selv lidt over det med dreje hjul, i skoven vil jeg på ingen måde anbefale det.. har dog aldrig selv haft en men kan heller ikke styre den  det kræver nok bare øvelse.. 

men kan da os godt se det smarte i dreje hjulene til hverdag..  

for mig er det vigtigt betrækket kan tages af og vaskes, at der er en god handle kurv under og at styret kan justeres i højden sådan så familien også kan gå med den uden at belaste ryggen  

disideret mærke kan jeg ikke hjælpe med.. 

Anmeld Citér

10. januar 2017

(august)

Helt klart anbefale en Odder eller en emmaljunga, da de er gode i terræn og hvis du er heldig kan du få den brugte til en fornuftig pris. 

Anmeld Citér

10. januar 2017

dd2016

Lykkelig-Kvinde skriver:

Jeg tænker selv lidt over det med dreje hjul, i skoven vil jeg på ingen måde anbefale det.. har dog aldrig selv haft en men kan heller ikke styre den  det kræver nok bare øvelse.. 

men kan da os godt se det smarte i dreje hjulene til hverdag..  

for mig er det vigtigt betrækket kan tages af og vaskes, at der er en god handle kurv under og at styret kan justeres i højden sådan så familien også kan gå med den uden at belaste ryggen  

disideret mærke kan jeg ikke hjælpe med.. 

Hvilken ville du selv købe eller har købt hvis man må spørger ? 

Det med dreje hjul, kan de fleste ikke fast låses 

Anmeld Citér

10. januar 2017

dd2016

(august) skriver:

Helt klart anbefale en Odder eller en emmaljunga, da de er gode i terræn og hvis du er heldig kan du få den brugte til en fornuftig pris. 

Ja det er der mange der siger, men tænker bare der er mange modeller  hvilken skal man vælge at gå efter 

Anmeld Citér

10. januar 2017

lottemusen

dd2016 skriver:

Som de andre skriver, vil jeg også anbefale en vogn uden drejehjul til skov m.m. I kan så evt. også købe en lille klapvogn med langt liggemål til byture, hvis i har en lille bil. Det har vi gjort til vores andet barn, da vi fik en mindre bil.

Jeg har faktisk en en rigtig velholdt odder barnevogn til salg. Jeg ved ikke hvor du bor, men vi bor i Hillerød.

http://m.dba.dk/barnevogn-odder-victory/id-1029643236/

Anmeld Citér

10. januar 2017

FruHP

Har haft en Odder zip med punkterfri jul, på x-Dream stel. Vi købte den brugt og har været super glade for den. Den har forresten ikke dreje hjul, jeg har gået MEGET både i skov, strand, by osv uden problemer. Hvis vi skal bruge den til en ny baby overvejer jeg blot at male kalachen som er ret falmet. 

Anmeld Citér

10. januar 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Altså jeg har gået med min emmaljunga big star suprim med dreje hjul i skoven  og kan ikke se problemet ??? Vi klikkede bare hjulene fast så de ikke kan dreje og så fungere det fint det var ikke noget problem 

Og vi bor laaangt ude på landet men kan sagtens gå med drejehul vis vejen hælder rigtig meget klikker jeg hjulene fast og det samme på brosten det er intet problem 

Og så elsker jeg bare hvor let den er at komme rundt med og jeg slipper for alle de dumme vrid i kroppen 

Så jeg er stor fortaler for emmaljunga med dreje hjul 

Og på ingen måde fortaler for odder da min venindes er rigtig hård i affjedringen så den lille bumler rundt på ujævne steder men kan ikke komme med ejne erfaringer da jeg ikke selv ejer en odder. 

Syntes tit jeg høre den samme undskyldning med dreje hjulene og altid fra folk der ikke ejer en ja vi blev oven i købet selv advaret af folk der ikke selv ejer en så vis man ikke har ejne erfaringer syntes jeg ikke man kan udtale sig om det jeg ville på ingen måde undvære mine drejehjul 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Miti's mama

Jeg anede heller ikke hvad jeg ville. Men kunne selv kun give maks 3000, så jeg tog ned til grønne rollinger ved køge og så hvad de havde. Faldt for en Odder og gik en lille prøvetur med den inden vi tog den med. Vi gav 2000 for vogn og lift. Har aldrig prøvet en emmaljunga, men så meget forskel kan der vil heller ikke være.

Anmeld Citér

10. januar 2017

(august)

dd2016 skriver:

Ja det er der mange der siger, men tænker bare der er mange modeller  hvilken skal man vælge at gå efter 

Vi havde en Odder zip på x-Dream stel. 

Stellet da det er letvægts og zip pga lynlåsen,så overlæderet blev siddende nårbarnet skal op og i 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.