Vægttab, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har et lille spørgsmål angående vægttab, jeg er i uge 25 (24+3) siden jeg blev gravid har jeg haft en lyst til søde sager, jeg har enlig ikk taget voldsomt på i min graviditet på trods af de søde sager, kun 6kg, men her da det nye år startede altså den 1 januar besluttede jeg mig for at spise sundere og droppe sukkeret og kun røre det en dag i ugen vis min krop virkelig ville have det, det gik enlig også fint de første 5 dage men så ville jeg se hvor meget jeg vejede og fandt ud af jeg hade tabt 4kg på 5 dage hvilket jeg tænkte ikke kunne være sundt? Skal lige siges jeg er normal vægtig ikk overvægtig! Hvad gør jeg vil virkelig gerne droppe sukkeret og spise sundere men jeg kan simpelthent ikk spise mere på en dag en jeg gør allerede føler jeg? Men vægttabet jeg opnår ved det kan da umuligt være sundt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

Rauw

Så længe du får hvad du skal have af normal sund varieret kost så sker der intet ved det. Slik og kage har babyen ikke brug for. Og du har nok bare tabt væske fordi du ikke længere har en masse sukker og salt i kroppen. 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Så længe du får hvad du skal have af normal sund varieret kost så sker der intet ved det. Slik og kage har babyen ikke brug for. Og du har nok bare tabt væske fordi du ikke længere har en masse sukker og salt i kroppen. 

Så jeg kan godt fortsætte påtrods af jeg taber mig?  

Anmeld Citér

8. januar 2017

Rauw

Anonym skriver:

Så jeg kan godt fortsætte påtrods af jeg taber mig?  

Jeg er næsten helt sikker på det er væske i kroppen du har tabt og det forsætter ikke. Hold øje med det og spis sundt.  Husk at få vitaminer og proteiner nok. 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Jeg er næsten helt sikker på det er væske i kroppen du har tabt og det forsætter ikke. Hold øje med det og spis sundt.  Husk at få vitaminer og proteiner nok. 

Oka tak jeg vil prøve at fortsætte så  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.