Reaktioner på dagpleje start.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.879 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej piger 

skrivwr lidt i håb om nogle kan komme med nogle gode råd. 

Hvordan reagerede jeres børn derhjemme da de var startede i dagplejen ? 

Min søn på 9 måneder startede i sidste uge og det går rigtig godt hos dagplejemor ingen problemer - men herhjemme vil han bare ikke sove om natten han vågner altid omkring kl 3 og er mega aktiv og vil lege osv. Jeg prøver selvfølglig ligge ham i hans seng igen uden nogle succes så det ender altid med jeg står op med ham og falder i søvn på sofaen med ham en time eller to senere. 

Der har været en lang periode hvor han er vågnet om natten men har altid kunne give ham sutten og så faldt han i søvn igen. Men nu vil han slet ikke sove han har lige lært at kravle og kan rejse sig op af alting. 

Jeg er virkelig i total underskud af søvn og har brug for at hører om i andre har oplevet de perioder her.

begynder job igen på torsdag men bliver da hårdt uden ordenligt søvn hvis han har tænkt sig fortsætte det her natterenderi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

Skovsneglen

Hej piger 

skrivwr lidt i håb om nogle kan komme med nogle gode råd. 

Hvordan reagerede jeres børn derhjemme da de var startede i dagplejen ? 

Min søn på 9 måneder startede i sidste uge og det går rigtig godt hos dagplejemor ingen problemer - men herhjemme vil han bare ikke sove om natten han vågner altid omkring kl 3 og er mega aktiv og vil lege osv. Jeg prøver selvfølglig ligge ham i hans seng igen uden nogle succes så det ender altid med jeg står op med ham og falder i søvn på sofaen med ham en time eller to senere. 

Der har været en lang periode hvor han er vågnet om natten men har altid kunne give ham sutten og så faldt han i søvn igen. Men nu vil han slet ikke sove han har lige lært at kravle og kan rejse sig op af alting. 

Jeg er virkelig i total underskud af søvn og har brug for at hører om i andre har oplevet de perioder her.

begynder job igen på torsdag men bliver da hårdt uden ordenligt søvn hvis han har tænkt sig fortsætte det her natterenderi

Det er helt naturligt, at der kommer en reaktion om natten. Det skyldes alle de nye indtryk, der skal bearbejdes.

Det bør blive bedre med tiden.

Anmeld Citér

8. januar 2017

ninibadini

Sådan var det også her. Det hjalp at tage ham op i vores seng, så sov han videre. Jeg kan virkelig ikke huske hvor længe det stod på sådan. Han startede i vuggestue i oktober. Måske den første måned med urolig søvn? Men tror også det lå lige oven i et tigerspring, at han lærte at gå og der var tænder på vej. Men alt er jo bare en fase. Han sover så fint nu, bliver lagt kl 19, falder selv i søvn efter kort tid og snorkbobler indtil kl 7 næste morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.