Skal jeg skifte skraber eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
6 svar
1 synes godt om
8. januar 2017

Mbonde

Jeg bruger en Remington skraber, men dagen efter jeg har barberet ben begynder de at have en brændende fornemmelse og de bliver røde. Jeg smøre begge ben med creme bagefter jeg har barberet dem. 

Er det min skaber der er problemet og jeg måske skal finde en anden eller? 

Håber nogen kan hjælpe da det er rigtig øv :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

mija

Altså det er vel værd at prøve? 

Er dine ben våde nok, eller smurt med barberskum når du barbere dig? og husker du at skifte blad ofte nok? 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Kattha

Mbonde skriver:

Jeg bruger en Remington skraber, men dagen efter jeg har barberet ben begynder de at have en brændende fornemmelse og de bliver røde. Jeg smøre begge ben med creme bagefter jeg har barberet dem. 

Måske reagerer du på cremen? 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Mbonde

Bruger rigelig med skum, og det er den samme som jeg altid har brugt og skifter til nyt blad rimelig tit har faktisk lige skiftet :/ . Men nu har jeg købt en anden skum så må jeg se. Overvejer også en ny skraber, men der er jo så mange at vælge i mellem hehe 

Anmeld Citér

8. januar 2017

quindelist

Mbonde skriver:

Kan det være den creme du bruger?

Der skal ikke være ret meget parfume eller andet gejl i inden det virker meget generende på sådan en nyskrabet hud

Anmeld Citér

8. januar 2017

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

Jeg har aldrig haft problemer. Creme kan medføre irritation i de meget åbne og sårbare porer.

Jeg bruger en alm. skraber til mænd. Bruger parfumeri balsam som skum, den alm. fra Kvickly. Nye blade ofte og så få strøg som muligt. Og så skyller jeg efter med meget, meget koldt vand. Vandet virker beroligende og lukker porerne. Hvis jeg skal smøre huden med noget, så bruger jeg ren aloe Vera gel.

Anmeld Citér

8. januar 2017

Soonmom

Er det ikke bare fordi den er ny og du har været for voldsom,  jeg kommer tit til at blive rød og få en brændende fornemmelse,  hvis jeg har været for voldsom 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.