Jeg står i den situation at min mens nu er 4 dage forsinket og jeg har haft meget murren i underlivet. For nogle dage siden gik min lugtesans helt amok, men det var så kun den dag. Kender ikke helt min cyklus fordi sidste cyklus var på p-piller. Før p-pillerne var min mens meget regelmæssig. Nå. Jeg ved hvornår min kæreste og jeg har haft sex og hvis jeg var blevet gravid var jeg nu 4+4 og testede fuldkommen negativt for 2 dage siden (også uden for tid..), så jeg tror ikke rigtigt på den. Vi har først haft sex igen 1,5 uge efter forventet ægløsning(har ikke taget test), så selv hvis den har rykket sig, så kan graviditet nok ikke lade sig gøre. Jeg har lidt tænkt at jeg bare vil vente på min mens som nok bare er forsinket (måske fordi ægløsning har rykket sig). Men i dag fik jeg bare en anelse lyserød farve i min udflåd og tænkte self at mens var på vej.. men det var kun den ene gang jeg tørrede mig at det kom. Siden hen har der ikke været skyggen af det... har nogen oplevet noget lignende?? Det er det her lyserøde udflåd som får mig til at blive helt forvirret for er sikker på at mens bare er forsinket... men hvad pokker?? 
Anmeld
Citér