Forsinket mens negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at min mens nu er 4 dage forsinket og jeg har haft meget murren i underlivet. For nogle dage siden gik min lugtesans helt amok, men det var så kun den dag. Kender ikke helt min cyklus fordi sidste cyklus var på p-piller. Før p-pillerne var min mens meget regelmæssig. Nå. Jeg ved hvornår min kæreste og jeg har haft sex og hvis jeg var blevet gravid var jeg nu 4+4 og testede fuldkommen negativt for 2 dage siden (også uden for tid..), så jeg tror ikke rigtigt på den. Vi har først haft sex igen 1,5 uge efter forventet ægløsning(har ikke taget test), så selv hvis den har rykket sig, så kan graviditet nok ikke lade sig gøre. Jeg har lidt tænkt at jeg bare vil vente på min mens som nok bare er forsinket (måske fordi ægløsning har rykket sig). Men i dag fik jeg bare en anelse lyserød farve i min udflåd og tænkte self at mens var på vej.. men det var kun den ene gang jeg tørrede mig at det kom. Siden hen har der ikke været skyggen af det... har nogen oplevet noget lignende?? Det er det her lyserøde udflåd som får mig til at blive helt forvirret for er sikker på at mens bare er forsinket... men hvad pokker?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

Anonym

Hej du,

Da jeg smed præventionen var min 2. mens 3-4 dage forsinket, og 3. mens var omkring 3 uger forsinket. Jeg testede også (negativt) for kunne heller ikke forstå hvorfor pokker den ikke kom. Det gjorde den så til sidste desværre. Mon ikke din krop lige skal vende sig til ikke at være på p-piller længere?  

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej du,

Da jeg smed præventionen var min 2. mens 3-4 dage forsinket, og 3. mens var omkring 3 uger forsinket. Jeg testede også (negativt) for kunne heller ikke forstå hvorfor pokker den ikke kom. Det gjorde den så til sidste desværre. Mon ikke din krop lige skal vende sig til ikke at være på p-piller længere?  

Ja, jeg tænker at du nok har ret.. det er bare det der lyserøde udflåd der bekymrer mig. Havde også lidt rød (igen bare da jeg tørrede mig) for 5 dages tid siden. Synes det er vildt mærkeligt med det og at der så ikke er nogen mens i sigte..  men det er måske bare min krop der finder ud af nogle ting. Venter ihvertfald og ser tiden an. Der er jo ikke så meget andet at gøre  tak for svar

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Nogen der har prøver lignende? Har kun fået lidt lyserødt udflåd i går og for 5-6 dage siden fik jeg lidt en anelse blod i udflåd på papiret også, det virkede bare lidt mere frisk. Nogen som har prøvet det og evt vil dele deres erfaring?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.