Noget andet end livslinien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2017

Anonym trådstarter

Håber i kan hjælpe

Jeg har forsøgt at ringe til livslinien flere gange her idag, jeg har det rigtig rigtig skidt og ingen andre at snakke med. Men den bliver bare ved med at ringe og ringe og det er ulideligt for det er lidt hårdt i sig selv at bare prøve at ringe  Ved i om der er et andet sted man kan ringe hen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2017

Kattha

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe

Jeg har forsøgt at ringe til livslinien flere gange her idag, jeg har det rigtig rigtig skidt og ingen andre at snakke med. Men den bliver bare ved med at ringe og ringe og det er ulideligt for det er lidt hårdt i sig selv at bare prøve at ringe  Ved i om der er et andet sted man kan ringe hen?

Hvor bor du? Jeg fandt lidt her hvis du bor i Hovedstadsregionen. Der er flere numre at ringe til. De kan forhåbentlig også hjælpe med guide dig hvor du skal henvende dig, uanset hvilen af numrene du har held med..

Og der også altid akuttelefonen.

https://www.psykiatri-regionh.dk/undersoegelse-og-behandling/Akut-hjaelp/Psykiatriske-akutmodtagelser/Sider/Adresser-p%C3%A5-akutmodtagelser.aspx 

Anmeld Citér

7. januar 2017

esioul

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe

har du fået fat i nogle? 

Anmeld Citér

7. januar 2017

NasimG

Har du fået hjælp? Jeg vil gerne finde nummer til dig hvis du er fra Aalborg? Vi har nemlig social skadestue, hvor man bare kan komme og snakke og få hjælp når som helst. Ellers også ringe til psykiateriske skadestuen

Anmeld Citér

7. januar 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar og undskyld hvis nogen er blevet bekymrede! Det var ikke min hensigt. Jeg har ikke svaret herinde, fordi jeg endelig kom igennem og har haft en god lang snak med en sød kvinde derinde fra.

Jeg er maniodepressiv og kender til at have det sådan her. Har fået en ordentlig nedtur efter at have været lidt manisk den sidste uges tid og jeg har hverken rigtig venner eller netværk, så når jeg i weekenderne får det sådan her, søger jeg som regel hjælp via livslinien eller herinde. 

Igen, jeg beklager virkelig hvis nogen blev ekstra bekymret. jeg føler mig så alene og ensom ofte at jeg rækker ud herinde og det er jeg ked af hvis jeg har trukket lidt for vidt. 

Anmeld Citér

7. januar 2017

Carina:-)

Anonym skriver:

Tak for jeres svar og undskyld hvis nogen er blevet bekymrede! Det var ikke min hensigt. Jeg har ikke svaret herinde, fordi jeg endelig kom igennem og har haft en god lang snak med en sød kvinde derinde fra.

Jeg er maniodepressiv og kender til at have det sådan her. Har fået en ordentlig nedtur efter at have været lidt manisk den sidste uges tid og jeg har hverken rigtig venner eller netværk, så når jeg i weekenderne får det sådan her, søger jeg som regel hjælp via livslinien eller herinde. 

Igen, jeg beklager virkelig hvis nogen blev ekstra bekymret. jeg føler mig så alene og ensom ofte at jeg rækker ud herinde og det er jeg ked af hvis jeg har trukket lidt for vidt. 

Det er aldrig forkert at bede om hjælp.

Er glad for at du har fået fat i en at tale med,og håber du har fået lidt lys for enden af tunnelen .

Anmeld Citér

7. januar 2017

Troldemommi

Anonym skriver:

Det er bare godt du beder om hjælp, jeg er glad for at du har fået snakket med en, pas på dig selv 

Anmeld Citér

7. januar 2017

Kattha

Anonym skriver:

Dejligt at høre du kom igennem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.