Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi kan slet ikke blive enige om et navn til lillesøster - måske et input fra jer kan hjælpe os, så stem endelig løs piger - og tak
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt Clara, fordi det lå på min top 3 liste, da vi troede vi ventede en pige.. Nu venter vi så altså en dreng, fik vi afklaret i dag, så den liste er vidst ikke så relevant mere
Clara.
Ud af de fire har jeg stemt Emma...
Anonym skriver: Vi kan slet ikke blive enige om et navn til lillesøster - måske et input fra jer kan hjælpe os, så stem endelig løs piger - og tak
Emma,Alberte og Isabella
Alberte
Pianisten skriver: Jeg har stemt Clara, fordi det lå på min top 3 liste, da vi troede vi ventede en pige.. Nu venter vi så altså en dreng, fik vi afklaret i dag, så den liste er vidst ikke så relevant mere
Stort tillykke med den lille dreng i maven
Tusind tak for jeres stemmer piger - må sige I har en god smag herinde (de fleste er nemlig enige med mig)
Jeg har stemt Clara og Isabella, da begge navne er flotte og nemt kan udtales på engelsk.
Navnet Emma er for brugt.
Skovsneglen skriver: Jeg har stemt Clara og Isabella, da begge navne er flotte og nemt kan udtales på engelsk. Navnet Emma er for brugt.
Jeg har det på samme måde med Emma, som dig - men det er jo en stor beslutning, og ikke nemt, når man ikke er enige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128