Hjælp :) Hvilken navn kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn / navne kan I bedst lide? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.905 visninger
14 svar
2 synes godt om
6. januar 2017

Anonym trådstarter

Vi kan slet ikke blive enige om et navn til lillesøster - måske et input fra jer kan hjælpe os, så stem endelig løs piger - og tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2017

Pianisten

Jeg har stemt Clara, fordi det lå på min top 3 liste, da vi troede vi ventede en pige.. Nu venter vi så altså en dreng, fik vi afklaret i dag, så den liste er vidst ikke så relevant mere

Anmeld Citér

6. januar 2017

Frk.S

Clara. 

Anmeld Citér

7. januar 2017

Muhmi

Ud af de fire har jeg stemt Emma...

Anmeld Citér

7. januar 2017

MM00

Anonym skriver:

Vi kan slet ikke blive enige om et navn til lillesøster - måske et input fra jer kan hjælpe os, så stem endelig løs piger - og tak 

Emma,Alberte og Isabella 

Anmeld Citér

7. januar 2017

Moar2011

Anonym skriver:

Alberte 

Anmeld Citér

7. januar 2017

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Jeg har stemt Clara, fordi det lå på min top 3 liste, da vi troede vi ventede en pige.. Nu venter vi så altså en dreng, fik vi afklaret i dag, så den liste er vidst ikke så relevant mere

Stort tillykke med den lille dreng i maven

Anmeld Citér

7. januar 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres stemmer piger - må sige I har en god smag herinde (de fleste er nemlig enige med mig)

Anmeld Citér

7. januar 2017

Skovsneglen

Jeg har stemt Clara og Isabella, da begge navne er flotte og nemt kan udtales på engelsk.

Navnet Emma er for brugt.

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Skovsneglen skriver:

Jeg har stemt Clara og Isabella, da begge navne er flotte og nemt kan udtales på engelsk.

Navnet Emma er for brugt.

Jeg har det på samme måde med Emma, som dig - men det er jo en stor beslutning, og ikke nemt, når man ikke er enige  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.