Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maria skriver:prøv lige se http://www.youtube.com/watch?v=ix224xKTi6A det er det klip hvor alle dem der ikke kom videre sang sammen. Det rører mig voldsomt der hvor hende den blinde pige synger. puha. hun rammer mig altså. prøv se det. lidt griner, men 3 af dem kan altså synge synes jeg.
henriette larsen skriver:piaRHun er bagudvirkelingen sagde de også..Det er mine to søsken også der er tvillinger de er i dag 24 år men de svar kun til en på ca 20 år..Sådan er det bare derfor hun er nået mærkelig..*SS*
PiaR skriver:henriette larsen skriver:piaRHun er bagudvirkelingen sagde de også..Det er mine to søsken også der er tvillinger de er i dag 24 år men de svar kun til en på ca 20 år..Sådan er det bare derfor hun er nået mærkelig..*SS*Nå okay... det havde jeg ikke hørt troede bare hun var lidt tosse-sjov... ;)
henriette larsen skriver:Jeg mener helt bestem de sagde hun var det...hun virker også sådan...Ellers er hun god skuspiller*SS*..PiaR skriver:henriette larsen skriver:piaRHun er bagudvirkelingen sagde de også..Det er mine to søsken også der er tvillinger de er i dag 24 år men de svar kun til en på ca 20 år..Sådan er det bare derfor hun er nået mærkelig..*SS*Nå okay... det havde jeg ikke hørt troede bare hun var lidt tosse-sjov... ;)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128