Nogen med erfaring med brud på tær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.464 visninger
12 svar
2 synes godt om
5. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg er ret sikker på jeg har brækket min lille tå, men skadestuen ville ikke se mig. De sagde bare over telefon at den var brækket.

først så den sådan herud og nu har den fået sådan nogle cirkelformet hævelser.

er det normalt eller burde jeg runde egen læge? Skal siges at jeg er gravid og sengeliggende fordi jeg har mange små veer og i risiko for fortidlig fødsel så vil helst ikke tage nogen steder medmindre det er højst nødvendigt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2017

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på jeg har brækket min lille tå, men skadestuen ville ikke se mig. De sagde bare over telefon at den var brækket.

er det normalt eller burde jeg runde egen læge? Skal siges at jeg er gravid og sengeliggende fordi jeg har mange små veer og i risiko for fortidlig fødsel så vil helst ikke tage nogen steder medmindre det er højst nødvendigt.

Jeg havde engang en kollega som brækkede tåen ved siden af lilletåen, hun fik blot at vide af lægen at hun skulle gå i træsko i en periode. 

God bedring med den 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Bananaalice

AV den ser øm ud Men en brækket lilletå kan man nu ikke altid gøre så meget ved. Har selv prøvet det, og den voksede fint sammen, uden hjælp.

Anmeld Citér

5. januar 2017

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg brækkede engang min lilletå, den hang bare og dinglede bed af, jeg  fik at vide at lægen at en brækket lilletå det gjorde man ikke noget ved. Men hvis den generede mig  meget, så kunne man klippe den af. Jeg blev noget forskrækket over den udtalelse. Så jeg tapede den fuldstændig sammen med tåen ved siden af, så den ikke dinglede ned af. I dag kan jeg ikke bevæge den særlig meget men den gør ikke ondt og den dingler heller ikke mere ned.

Anmeld Citér

5. januar 2017

HPH

Har ialt haft brækket 4 tæer, 1-2-1.

de kan intet gøre, så bliv du liggende..

men det gør hammer ondt

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Jeg havde engang en kollega som brækkede tåen ved siden af lilletåen, hun fik blot at vide af lægen at hun skulle gå i træsko i en periode. 

God bedring med den 

Tak for svar

jeg har godt hørt den med træskoene, jeg har desværre bare ikke nogen

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Joanhs skriver:

AV den ser øm ud Men en brækket lilletå kan man nu ikke altid gøre så meget ved. Har selv prøvet det, og den voksede fint sammen, uden hjælp.

Hvor lang tid var den øm?

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Jeg brækkede engang min lilletå, den hang bare og dinglede bed af, jeg  fik at vide at lægen at en brækket lilletå det gjorde man ikke noget ved. Men hvis den generede mig  meget, så kunne man klippe den af. Jeg blev noget forskrækket over den udtalelse. Så jeg tapede den fuldstændig sammen med tåen ved siden af, så den ikke dinglede ned af. I dag kan jeg ikke bevæge den særlig meget men den gør ikke ondt og den dingler heller ikke mere ned.

Av det lyder ikke rart

vildt de ikke ville gøre noget ved den

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Har ialt haft brækket 4 tæer, 1-2-1.

de kan intet gøre, så bliv du liggende..

men det gør hammer ondt

Tak, ja ondt er ikke ordet, jeg har ellers brækket min del af knogler også i foden, men intet slår smerten i min lilletå

Anmeld Citér

5. januar 2017

FruStolpe

Jeg ville helt bestemt tape den sammen med naboen, mest for ikke at komme til at støde den igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.