Der bliver meget sort/hvidt...
men jeg vil hellere skrive ro på, det er i dag 4. Dag efter ferien, hun har haft 3 nattesøvne siden I startede op efter ferien. Hun er knap 2 år og er efter en skøn tid med mor og far blevet bombarderet med sanseindtryk, været i en stor gruppe børn, savnet jer, fået andet mad, rykket lidt på rytmen osv. Og hun reagerer ved en dårlig nattesøvn - det gør jeg også og jeg sover ikke til middag selvom jeg godt kunne 
alle de børn jeg har haft igennem fingrene de sidste par plus mine egne har været trætte, lidt grådlabile, sure, lidt mere bevægelige osv. Ja min egen datter på 13 knækkede sammen over hvis nu reinkarnation var rigtig og hun så skulle lege sit næste liv uden os. Sådan er det at have bærb der er nogle spidsbelastede perioder og alfabet omega er at slå koldt vand i blodet og ikke lave en masse ændringer med det samme, se nu tiden an måske om en lille uges tid så kommer det SF sig selv og hun vågner i vuggestuen efter halvanden time eller måske bliver nattesøvnen bedre. Og hvis det om to uger er det samme så må I tage en snak med vuggestuen. Men lad hende nu lige komme tilbage fra en skøn og tryg ferie.... at læse barnet og ikke bogen er også at kunne trække vejret dybt ned i maven og anerkende der er lorte nætter men man skal ikke ændre alt med det samme.
Måske er jeres datter en der skal vækkes - kr3( har ikke kunne selv med mine børn også selvom nattesøvnen blev lidt dårligere men det er fordi jeg har en ide om kun børn der får nok søvn lærer optimalt og at de jo i en eller anden grad er selvregulerende i og med vi ikke giver dem sovemedicin
problemet er jo sådan set alle de rammer og krav vi sætter op omkring dem, så hvis eg i det mindste kunne give dem retten til at sove når de var trætte så fik jeg da gjort lidt rigtigt.
Nå mek koldt vand i blodet fin hende lige en uge til at komme tilbage fra ferien
Anmeld
Citér