Fotobog/mindebog til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.560 visninger
12 svar
5 synes godt om
4. januar 2017

FruJacobsen

Godaften derude ��

Nu har jeg længe haft lyst til at lave en bog til mine to drenge med billeder og små historier fra deres barndom. Nu er de 3 og 4 år, så det er også på tide �� Jeg er tit startet - eks. ved at skrive og printe sider med et par billeder på og sat i mappe, skrevet lidt i 'barnets bog' osv. Men jeg synes aldrig, at det bliver, som jeg vil have det. Derfor vil jeg høre, hvad I andre gør/har gjort? Jeg har også overvejet at lave et digitalt fotoalbum, som man kan redigere i og tilføje billeder til...

På forhånd tak for inspiration og gode ideer ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2017

God-mor

FruJacobsen skriver:

Godaften derude ��

Nu har jeg længe haft lyst til at lave en bog til mine to drenge med billeder og små historier fra deres barndom. Nu er de 3 og 4 år, så det er også på tide �� Jeg er tit startet - eks. ved at skrive og printe sider med et par billeder på og sat i mappe, skrevet lidt i 'barnets bog' osv. Men jeg synes aldrig, at det bliver, som jeg vil have det. Derfor vil jeg høre, hvad I andre gør/har gjort? Jeg har også overvejet at lave et digitalt fotoalbum, som man kan redigere i og tilføje billeder til...

På forhånd tak for inspiration og gode ideer ��

Jeg skriver i barnets bog løbene og så har vi en mappe med rigtige fremkaldte billeder fra jeg var gravid med vores datter og til nu hvor hun er 3,7 år. Vi fremkalder hvert år billeder fra året der gik. Derudover har vi en scrapbook, som dog er en til hele familien, hvor der er forskellige billeder af os alle og fra vores liv og så skriver vi en tekst til hvert billede. 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg lavet hvert år en digital fotobog med billeder og tekst fra året der er gået til mine børn i fødselsdagsgave. 

Det kan jeg varmt anbefale. Min mand laver den klassiske baby bog til dem

Anmeld Citér

4. januar 2017

Miti's mama

Jeg har lavet et par stykker med shutterfly. Dejligt nemt

Anmeld Citér

6. januar 2017

Severelybeautifulpirate

Det kræver en portion tålmodighed, fordi du har garanteret, ligesom alle andre, enormt mange billeder af dine børn, som du skal udvælge nogle få af. Det er ikke så længe siden, jeg så et blogindlæg fra Anne fra Deppeandthelostsock, om hvad hun har sat i sin fotobog (der er også en del billeder - godt for visuelle mennesker;-)). Det var egentlig meget godt.

http://deppeandthelostsock.com/blog/2016/11/29/fotobog-eller-fotokalender-en-budgetvenlig-julegave-der-varer-resten-af-livet-vaerdikode-til-dig

Anmeld Citér

6. januar 2017

karisima

Jeg laver en fotobog hvert år som julegave til bedsteforældre og oldeforældre og så bestiller jeg også tre ekstra eksemplarer til min datter, til mig og til faren. Nu er hun 6 år og bøgerne bliver bare sjovere og sjovere at se i for os alle 

Anmeld Citér

15. januar 2017

FruJacobsen

karisima skriver:

Jeg laver en fotobog hvert år som julegave til bedsteforældre og oldeforældre og så bestiller jeg også tre ekstra eksemplarer til min datter, til mig og til faren. Nu er hun 6 år og bøgerne bliver bare sjovere og sjovere at se i for os alle 

Det har jeg også tænkt - men det lyder også ret dyrt. Lavede en prøve forleden og den løb alligevel op i 750kr ��

Anmeld Citér

15. januar 2017

FruJacobsen

Severelybeautifulpirate skriver:

Det kræver en portion tålmodighed, fordi du har garanteret, ligesom alle andre, enormt mange billeder af dine børn, som du skal udvælge nogle få af. Det er ikke så længe siden, jeg så et blogindlæg fra Anne fra Deppeandthelostsock, om hvad hun har sat i sin fotobog (der er også en del billeder - godt for visuelle mennesker;-)). Det var egentlig meget godt.

http://deppeandthelostsock.com/blog/2016/11/29/fotobog-eller-fotokalender-en-budgetvenlig-julegave-der-varer-resten-af-livet-vaerdikode-til-dig

Jeg har nemlig en del - lige før at det bliver uoverskueligt. Tak for inspiration 

Anmeld Citér

15. januar 2017

FruJacobsen

Mariehøne123 skriver:

Jeg lavet hvert år en digital fotobog med billeder og tekst fra året der er gået til mine børn i fødselsdagsgave. 

Det kan jeg varmt anbefale. Min mand laver den klassiske baby bog til dem

Hvilket program bruger du? Jeg synes, fremkaldelsen ser enorm dyr ud 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Guldlok88

Jeg laver bøger med billeder i.også samler forskelligt tøj, sko, billeder og ting bassen har lavet og skriver i barnets bog.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.