Fortæl om din graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
8 svar
4 synes godt om
4. januar 2017

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg er lidt nysgerrig for hvordan din graviditet var med tvillinger. Havde du nogen komplikationer af nogen art eller kørte alt efter bogen

Håber på nogle gode indput.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. januar 2017

Bebsernesmor

Profilbillede for Bebsernesmor

Alt gik efter bogen, dog fik jeg pks da min datter "spærrede for udgangen"    dejlige store børn, sunde og raske 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Bebsernesmor

Bebsernesmor skriver:

Alt gik efter bogen, dog fik jeg pks da min datter "spærrede for udgangen"    dejlige store børn, sunde og raske 

De er snart 2 år forresten 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym trådstarter

Hvad uge er de født i ? Har de havde nogle vandskeligheder i deres nu 2 år ?

Anmeld Citér

4. januar 2017

Bebsernesmor

Pga. deres størrelse kom de ud i uge 37+0. Min søn voksede hurtigt så min datter blev lidt mast til sidst. Ikke behov for ilt eller andet, fik dem op til mig med det samme. Helt fantastisk forløb faktisk! Ingenting efter heller, til en kognitiv test i dagplejen lå de ca. 6 mdr. foran hvad man forventer. Min søn har virket lidt sensitiv i en periode, men det gik i sig selv. Så det er egentlig ren lykke her! 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym trådstarter

Sikke dejligt t høre ☺ 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Liv_86

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg er lidt nysgerrig for hvordan din graviditet var med tvillinger. Havde du nogen komplikationer af nogen art eller kørte alt efter bogen

Håber på nogle gode indput.

Udover meget opkast, kvalme og migræne i starten er det gået fint. Var i et kvalmeforløb på sygehuset og det hjalp til sidst med piller, heldigvis. Kastede dog også meget op da jeg ventede min datter. 

Egentlig har min graviditet var god, jeg ved ikke om du har fået børn tidligere? Men det er hårdt at vente tvillinger. Har døjet en del med for mange plukveer, men ellers har jeg ikke haft nogle komplikationer. 

Mine drenge er store så der har heller ikke der været noget at bekymre sig om, de bliver +3 kg hvis jeg går til 38+0.

jeg er 35+ nu så har ikke længe tilbage.

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Udover meget opkast, kvalme og migræne i starten er det gået fint. Var i et kvalmeforløb på sygehuset og det hjalp til sidst med piller, heldigvis. Kastede dog også meget op da jeg ventede min datter. 

Egentlig har min graviditet var god, jeg ved ikke om du har fået børn tidligere? Men det er hårdt at vente tvillinger. Har døjet en del med for mange plukveer, men ellers har jeg ikke haft nogle komplikationer. 

Mine drenge er store så der har heller ikke der været noget at bekymre sig om, de bliver +3 kg hvis jeg går til 38+0.

jeg er 35+ nu så har ikke længe tilbage.

Jeg er i behandling så endnu ikke gravid. men jeg har måske muligheden for 2 æg næste gang, så derfor mit spørgsmål bare nysgerrig. Det er ikke engang sikkert der bliver noget ud af æggene jo. Men der er mange spørgsmål i behandlingsverdenen

Anmeld Citér

5. januar 2017

Liv_86

Anonym skriver:

Jeg er i behandling så endnu ikke gravid. men jeg har måske muligheden for 2 æg næste gang, så derfor mit spørgsmål bare nysgerrig. Det er ikke engang sikkert der bliver noget ud af æggene jo. Men der er mange spørgsmål i behandlingsverdenen

Okay jeg håber det lykkes for jer. 

Det er en kæmpe gave at gravid og at børe to børn er bare endnu større. Selvom det er hårdt vil jeg ikke undvære det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.