jeg har været indlagt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Det starte med af steen lige var kørt på arbejde der i tirsdag kl:21-21.05 også besvimme jeg efter af have sagt fravel og gik på wc så ud i køkken så faldt jeg om på gulve der. Jeg lande på maven/ venstre side. Lå der ca 15-20 min derefter vågne jeg kan inten husk anden det kørt rundt da jeg gik fra wc ud i køkken.. Så fik jeg mere og mere smerter i maven,mini plæt blødninger.svimmel af h til.. og med sms med jdm 2 gang mente hun jeg lige skulle på fødegangen fik steen hjem ind han kl:22-22.40 skulle med båden til sverige pyha..Han kom hjem men kunne ikke få fat familie der kunne tag børn så tog selv sygtransporten/falck derud var der 24.05 også undersøgte de mig. Ct scaningen/strimme af babyen,scaningen og blodprøver,urin og blodtryk og derefter blev jeg bare indlagt på overvågeningen men kl:3 om tenblev jeg vække og fik afvide min blodprøver ikke var godt den var 51 for inficon/baktire i kroppe og skulle have to piller nu kl:3.
Om morgen/onsdag morgen fik jeg taget ny blodprøve og scaningen min modrekage lå ikke forand pyhaaaa og kl:15 fik jeg  svar på blodprøverne men  øv den var stiget til 62 så måtte ikke komme hjem..
Torsdag var den igen ned på 51 og fredag på 28 og måtte komme hjem  men kun på henblik af jeg ikke stress og fik hvile godt + skulle tag antiotik/Pencilin på 1250 mg 3 gang om dagen en uge mere..De mente det er en lungebetændese jeg har.
Er bare glad for den lille har det godt og moderkagen ikke ligger forand..
Min ene jdm kommer her på onsdag glæder mig til af høre hendes gæt på hvad han vejer for det var det enste de ikke sagde nået om på sygehuse..ØVØV....

Mvh Henriette 28+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ej hvor forfærdeligt.... sikke en forskrækkelse du fik dig der!!!

ønsker dig rigtig god bedring

pas nu godt på dig

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hold da ferie, Henriette da!!!  Sikke en væmmelig omgang, jeg håber virkelig I allesammen er OK igen???

Der er ikke noget værre end at ligge på et hospital og bare vente og vente på svar! Hvor dejligt at du kunne komme hjem igen - husk nu at holde dig i ro og undgå alle former for stress

Rigtig god bedring
Rosa

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ja, puha da!
Rigtig god bedring Henriette! Godt der ikke skete Jer noget...

store kram Caroline

Anmeld

5. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

ka-ri-na skriver:

ej hvor forfærdeligt.... sikke en forskrækkelse du fik dig der!!!

ønsker dig rigtig god bedring

pas nu godt på dig

Ja det må man lige sige.Men er bare pyha over min søn har det godt..
Det er nr 1.

Og jubiii...

Mvh Henriette 28+6

Anmeld

5. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Rosa skriver:

Hold da ferie, Henriette da!!!  Sikke en væmmelig omgang, jeg håber virkelig I allesammen er OK igen???

Der er ikke noget værre end at ligge på et hospital og bare vente og vente på svar! Hvor dejligt at du kunne komme hjem igen - husk nu at holde dig i ro og undgå alle former for stress

Rigtig god bedring
Rosa

Vi er alle ok og har det da nået bedre.
Ja også er jeg glad for min søn i maven er ok.

Prøver af holde mig i ro osv*SS*..

Mere kan man nok ikke gøre.

Mvh Henriette 28+6

Anmeld

5. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Caroline86 skriver:

ja, puha da!
Rigtig god bedring Henriette! Godt der ikke skete Jer noget...

store kram Caroline

ja pyha alt er ok...
Tak..

Er det i dag du skal til MD scaningen???..
Så lige din profil tekst...

Mvh Henriette 28+6

Anmeld

5. oktober 2009

Mormilla

Det er da noget af en tur du har været igennem! Men godt at den bette har det godt

Anmeld

5. oktober 2009

Diana...

Puha hold da op, Jeg håber du er kommet oven på igen det må vær noget af en forskrækkelse. 

God den lille har det godt og det håber jeg os du har.

Mange tanker og kram her fra.

Anmeld

5. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Takker alle sammen.Jo jeg har det lidt bedre i dag...
Men ja man blev nået bange omkring den lille og moderkagen.
Mvh Henriette 28+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.