Det starte med af steen lige var kørt på arbejde der i tirsdag kl:21-21.05 også besvimme jeg efter af have sagt fravel og gik på wc så ud i køkken så faldt jeg om på gulve der. Jeg lande på maven/ venstre side. Lå der ca 15-20 min derefter vågne jeg kan inten husk anden det kørt rundt da jeg gik fra wc ud i køkken.. Så fik jeg mere og mere smerter i maven,mini plæt blødninger.svimmel af h til.. og med sms med jdm 2 gang mente hun jeg lige skulle på fødegangen fik steen hjem ind han kl:22-22.40 skulle med båden til sverige pyha..Han kom hjem men kunne ikke få fat familie der kunne tag børn så tog selv sygtransporten/falck derud var der 24.05 også undersøgte de mig. Ct scaningen/strimme af babyen,scaningen og blodprøver,urin og blodtryk og derefter blev jeg bare indlagt på overvågeningen men kl:3 om tenblev jeg vække og fik afvide min blodprøver ikke var godt den var 51 for inficon/baktire i kroppe og skulle have to piller nu kl:3.
Om morgen/onsdag morgen fik jeg taget ny blodprøve og scaningen min modrekage lå ikke forand pyhaaaa og kl:15 fik jeg svar på blodprøverne men øv den var stiget til 62 så måtte ikke komme hjem..
Torsdag var den igen ned på 51 og fredag på 28 og måtte komme hjem men kun på henblik af jeg ikke stress og fik hvile godt + skulle tag antiotik/Pencilin på 1250 mg 3 gang om dagen en uge mere..De mente det er en lungebetændese jeg har.
Er bare glad for den lille har det godt og moderkagen ikke ligger forand..
Min ene jdm kommer her på onsdag glæder mig til af høre hendes gæt på hvad han vejer for det var det enste de ikke sagde nået om på sygehuse..ØVØV....
Mvh Henriette 28+6
Anmeld