Ændring i menstruationssmerter, av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2017

C85

Hej.

Jeg skriver, da jeg håber at nogle har erfaringer og måske har prøvet noget lignende. 

Jeg er 31 år, har haft menstruation siden jeg var 15, hvor jeg dengang ofte havde kraftige smerter. Jeg har tidligere taget p-piller pga dette og har senest haft en hormonspiral. Denne fik jeg fjernet i april '14, da vi forsøger at få et barn (vi er i behandlingsregi nu). I maj måned '16 fik jeg menstruation om natten og dertil VOLDSOMME smerter. Jeg har aldrig i mit liv haft så ondt før og hvis ikke jeg vidste, at jeg ikke var gravid, ville jeg tro, at det var veer, da det ligesom kom med korte mellemrum. Vi tog på skadestuen, da min kæreste blev meget bekymret og jeg ligeså. Jeg kunne slet ikke være i min krop, jeg kunne ikke ligge, stå, krølle mig sammen eller noget som helst. På en smerteskala fra 1-10 var det helt sikkert 10, det gjorde så ondt! Siden dengang har jeg kun haft "normale" menstruationssmerter - indtil i nat, hvor jeg gennemgik præcis samme oplevelse som i maj. I nat tog det knap 2 timer, før det værste var overstået og jeg tog forskellige smertestillende, som jeg ikke oplevede havde den store virkning. På skadestuen i foråret kunne de ikke fortælle, hvorfor jeg oplevede det sådan og måtte sige, at "det nok bare var meget stærke menstruationssmerter".

Er der nogen her, der har oplevet noget lignende???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.