Hej kære, søde tøser!
Så er der igen gået alt, alt for lang tid siden jeg har fået skrevet herinde...
Men der sker så meget, og tiden er så knap!
Men som overskiften siger, har vi hjemme i vores hus fået 2 bedste veninder... Efter Emma er begyndt i børnehave har Ida fundet ud af at hun faktisk kan leges med, og ikke kun skændes med... De er simpelthen blevet så fantastisk gode venner, og er fuldstændig uadskillelige... Det er så skønt! (Selvfølgelig kan de stadig skændes, men det meste af tiden forsvarer de hinanden og hygger)...
Ida bliver rigtig stor, og bruger masser af tid på at regne og skrive... Men når jeg siger til hende at der jo heller ikke er længe til at hun skal i skole ryster hun på hovedet, og siger at det er der altså, for det skal jo både være jul og sommerferie først!!!
Noah er jo snart 1½ år og det er IMPONERENDE så meget gang i ham der er! -Han flyver og farer rundt, og er en snot-forkælet lillebror der får lov til det meste inde på tøsernes værelser... På nær når tøserne har gang i en god leg, så bliver døren lukket og der er adgang forbudt for lille-bror!
Jeg selv har drøn-travlt på arbejdet, her bliver mere og mere at lave, og eftermiddagene er også godt fyldt op... Mandag skal jeg til gym. med Ida, første tirsdag i måneden er vi til Spaghetti-gudstjeneste, onsdag skal Emma til gym., torsdag arbejder jeg længe og fredag skal vi til svømning med dem alle...
I en lang periode har jeg stået alene med alt derhjemme, da det bare gik nedad bakke med Jan... I onsdags tog vi så konsekvensen af det, og sygemeldte ham (igen!) Han svinger utrolig meget, men han har alligevel allerede fået mere overskud til ungerne... Så ham kæmper vi for at få på ret køl igen...
Herinde mangler jeg at græde en masse tårer med Jer, både de sørgelige og de gode, men har bare slet ikke haft overskud til det! -Føler mig på en måde lidt egoistisk når jeg siger det, men har det i perioder (som feks i går) haft det somom at jeg er ved at drukne... Men så længe jeg kommer ovenvande igen, så går det nok!
Ihverfald sender jeg hermed rigtig mange cyper-kram til Jer alle!
Knus fra Stine