Bedste veninder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

SHJuP

Hej kære, søde tøser!

Så er der igen gået alt, alt for lang tid siden jeg har fået skrevet herinde...
Men der sker så meget, og tiden er så knap!

Men som overskiften siger, har vi hjemme i vores hus fået 2 bedste veninder... Efter Emma er begyndt i børnehave har Ida fundet ud af at hun faktisk kan leges med, og ikke kun skændes med... De er simpelthen blevet så fantastisk gode venner, og er fuldstændig uadskillelige... Det er så skønt! (Selvfølgelig kan de stadig skændes, men det meste af tiden forsvarer de hinanden og hygger)...
Ida bliver rigtig stor, og bruger masser af tid på at regne og skrive... Men når jeg siger til hende at der jo heller ikke er længe til at hun skal i skole ryster hun på hovedet, og siger at det er der altså, for det skal jo både være jul og sommerferie først!!!

Noah er jo snart 1½ år og det er IMPONERENDE så meget gang i ham der er! -Han flyver og farer rundt, og er en snot-forkælet lillebror der får lov til det meste inde på tøsernes værelser... På nær når tøserne har gang i en god leg, så bliver døren lukket og der er adgang forbudt for lille-bror!

Jeg selv har drøn-travlt på arbejdet, her bliver mere og mere at lave, og eftermiddagene er også godt fyldt op... Mandag skal jeg til gym. med Ida, første tirsdag i måneden er vi til Spaghetti-gudstjeneste, onsdag skal Emma til gym., torsdag arbejder jeg længe og fredag skal vi til svømning med dem alle...
I en lang periode har jeg stået alene med alt derhjemme, da det bare gik nedad bakke med Jan... I onsdags tog vi så konsekvensen af det, og sygemeldte ham (igen!) Han svinger utrolig meget, men han har alligevel allerede fået mere overskud til ungerne... Så ham kæmper vi for at få på ret køl igen...

Herinde mangler jeg at græde en masse tårer med Jer, både de sørgelige og de gode, men har bare slet ikke haft overskud til det! -Føler mig på en måde lidt egoistisk når jeg siger det, men har det i perioder (som feks i går) haft det somom at jeg er ved at drukne... Men så længe jeg kommer ovenvande igen, så går det nok!

Ihverfald sender jeg hermed rigtig mange cyper-kram til Jer alle!

Knus fra Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

holbøll

Hej Stine.
Dejligt at høre fra dig. Jamen du har jo stadig nok om ørerne, og som vi har skrevet til dig før, skal du jo huske dig selv. Det lyder til at du glemmer det lidt, når du fortæller at du er ved at "drukne". Men godt Jan er sygemeldt og at han har fået lidt overskud til børnene.
Herhjemme er det mig der er sygemeldt. Har næsten været det i 4½ måned af 2 omgange med en skulder som ikke vil være med til dagligdagens overbelastninger. Så jeg kender godt til det der med at føle man bare "drukner". Der er mange ting som bare skal gøres alligevel om jeg så magter det eller ej, og jeg synes ikke rigtigt at jeg kommer nogen vegne i det offentlige system.
Så jeg sender dig lige nogle varme tanker og en masse knus.

Carina

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Søde Stine!!

Super dejligt at høre fra dig igen!!!... - Du er bestemt ikke glemt, selvom der går noget imellem at du skriver...

Jeg kender godt det med en mand der svinger... I øjeblikket er det lidt slemt syntes jeg. Han har svært ved at sove, og er ked af det og har kort lunte Mmm... jeg ved jo heldigvis at det går over, men jeg ville ønske, at han ville gøre noget drastisk ved det, som din Jan. godt for jer, at der bliver gjort noget i hvertfald. HÅBEr at det går hurtigt fremad denne gang!

Og dejligt at høre at jeres piger er super gode venner nu  åh altså, hvor skønt...

STORT KRAM

Anmeld

6. oktober 2009

Avi

Hejsa Stine
Åh hvor jeg kender det, jeg har det helt som dig i perioder, her kan du høre hvorfor:
Man-ons Karate med Marco(som ikke har det ret godt i skolen for tiden, så der render vi ofte til møder).
Fredag Svømning med Naja(med David i slynge) derudover bor vi i sommerhuset indtil vores husprojekt er færdig hvilket gerererer 1,5 times kørsel om dagen, jeg har jo 5 heste i baghaven og der har jeg slet ikke haft tid til at være sammen med dem og ride hele sommeren selvom jeg har en i tilridning og til bedækning nu! Jeg skal lave alt EL i huset og har derved også masser at se til der skal jo også bestille tingene og finde ud af hvad vi skal bruge. Vi har jo også lige David på 15 mdr. som jo gør at der skal være en til at passe ham hele tiden. Kristian har vildt travlt på arbejdet, og kan næsten ikke holde skruen i vandet af bare arbejde(han har arbejdet på huset hele sin orlov og sommerferie), hjemme kan vi ikke følge med pga. budget overskridelse forkerte leveringer og håndværkere som skal korridineres. HUHA jeg kender det virkeligt Stine du er ikke den eneste med et hektisk liv for tiden. Hvornår mon det er ovre HUHA
Jeg glæder mig helt vildt og håber at jeg ikke ender ud af dette år som alenemor i en lejlighed og uden mand, hus,sommerhus og heste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.