Brunlig udflåd? Sker der snart noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
10 svar
1 synes godt om
1. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej skønne damer, først og fremmest vil jeg sige godt nytår! Jeg har idag haft en enkelt brunlig udflåd ved 16 tiden, men jeg har ikke mærket en eneste mens smerte (vee)... Var det tegnblødning eller slimprop? Og jer der har oplevet noget lignende, hvor lang tid tog det før i gik i fødsel? Jeg er 38+6 uger idag.. 

Ps. Det er min 2. Graviditet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2017

komodo

Anonym skriver:

Hej skønne damer, først og fremmest vil jeg sige godt nytår! Jeg har idag haft en enkelt brunlig udflåd ved 16 tiden, men jeg har ikke mærket en eneste mens smerte (vee)... Var det tegnblødning eller slimprop? Og jer der har oplevet noget lignende, hvor lang tid tog det før i gik i fødsel? Jeg er 38+6 uger idag.. 

Ps. Det er min 2. Graviditet

Uhhh hvor spændene, kunne godt lyde lovende  her er det lige omvendt, har masser af småveer men ingen blødning  er meeeeget utålmodig efterhånden her med 4 dage til termin 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Uhhh hvor spændene, kunne godt lyde lovende  her er det lige omvendt, har masser af småveer men ingen blødning  er meeeeget utålmodig efterhånden her med 4 dage til termin 

Hvor lyder det dejligt! Så får du nok bebsen i armene imorgen du må ihvertfald sende en masse vestøv til mig også �� Pøj pøj med det hele!

Anmeld Citér

1. januar 2017

Anonym trådstarter

Slet ikk nogen der har oplevet det?

Anmeld Citér

1. januar 2017

Mor Christa

Jo! Ved min anden fødsel havde jeg brunligt udflåd og det var tegn på fødsel - tegnblødning - livmodermunden der åbner sig. Jeg fødte dagen efter tegnblødning ved min anden fødsel.

her ved 3. Fødsel, var der ingen tegnblødning eller slimprop før på dagen jeg fødte. :-)

Anmeld Citér

1. januar 2017

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Jo! Ved min anden fødsel havde jeg brunligt udflåd og det var tegn på fødsel - tegnblødning - livmodermunden der åbner sig. Jeg fødte dagen efter tegnblødning ved min anden fødsel.

her ved 3. Fødsel, var der ingen tegnblødning eller slimprop før på dagen jeg fødte. :-)

Åh Gud, jeg har dog stadig ikke fået de mindste veer endnu.. Tålmodigheden er ved at være slut selvom jeg kun er 38+6 idag  det er ved at være rigtig ubehageligt at være gravid nu  når der ikke er plads i babyhulen

Anmeld Citér

1. januar 2017

Mor Christa

Anonym skriver:

Åh Gud, jeg har dog stadig ikke fået de mindste veer endnu.. Tålmodigheden er ved at være slut selvom jeg kun er 38+6 idag  det er ved at være rigtig ubehageligt at være gravid nu  når der ikke er plads i babyhulen

Husker det tydeligt fra november hvor jeg rendte og ventede på mindstepigens ankomst. Var ved at dø af utålmodighed fra 38+0 og lige indtil ankomst 41+3 ! Puha... 

jeg håber for dig at du meget snart går i fødsel !! 

Anmeld Citér

1. januar 2017

lilledittemor

Hvis det er brunt, så er det gammelt blod og kan sagtens bare være en rift eller et lille blodkar som er sprunget - det er helt normalt og desværre ikke nødvendigvis tegn på noget som helst.

Under min 2. fødsel fik jeg først tegnblødning (friskt rødt blod) da slimproppen gik og veerne var i gang.

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Husker det tydeligt fra november hvor jeg rendte og ventede på mindstepigens ankomst. Var ved at dø af utålmodighed fra 38+0 og lige indtil ankomst 41+3 ! Puha... 

jeg håber for dig at du meget snart går i fødsel !! 

Jamen her er der stadig ikke sket en dyt... Så jeg tror egentlig bare det var falsk alarm :/ puha ja tålmodigheden er ved at være slut her... Håber bare på lillebror melder sin ankomst i løbet af denne uge :-(

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Hvis det er brunt, så er det gammelt blod og kan sagtens bare være en rift eller et lille blodkar som er sprunget - det er helt normalt og desværre ikke nødvendigvis tegn på noget som helst.

Under min 2. fødsel fik jeg først tegnblødning (friskt rødt blod) da slimproppen gik og veerne var i gang.

Du havde nu ret, her er det som om det slet ikke har udviklet sig endnu, så jeg tror bare jeg vil slappe af og nyde den sidste tid før lille bror melder ankomsten :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.