Hvordan er 3. gang en driller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.944 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. december 2016

Mo9ca

Ja, kort sagt, hvordan kan 3. gang godt være en driller? Er det regulære veer som kommer og går i dagene op til fødslen eller er det plukkeveer som tager til i styrke eller hvad er det? 

Går nemlig selv rundt og har haft 2 tilfælder hvor jeg har tænkt, om det mon var fødslen som var gået i gang, men hvor plukkeveerne bare er aftaget i styrke og forsvundet igen.

Vh. M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Min tredje gang var ikke en driller, tro det et meget individuelt. Hel og lykke med den forestående fødsel

Anmeld Citér

30. december 2016

Muhmi

Er 35+4 henne nu her og har hele tiden plukveer... Så kan godt se det du skriver som at det driller.. Synes også jeg har de der nip forneden ligesom når man modnes i livmoderhalsen... Tror dog ikke jeg føder i morgen eller om 3 dage, men alligevel synes jeg sgu det driller lidt med symptomerne lige for tiden

Anmeld Citér

30. december 2016

Mo9ca

Meyer skriver:

Min tredje gang var ikke en driller, tro det et meget individuelt. Hel og lykke med den forestående fødsel

Okay. Tak for dit input. 

Vh. M

Anmeld Citér

30. december 2016

Rockertand

Mo9ca skriver:

Ja, kort sagt, hvordan kan 3. gang godt være en driller? Er det regulære veer som kommer og går i dagene op til fødslen eller er det plukkeveer som tager til i styrke eller hvad er det? 

Går nemlig selv rundt og har haft 2 tilfælder hvor jeg har tænkt, om det mon var fødslen som var gået i gang, men hvor plukkeveerne bare er aftaget i styrke og forsvundet igen.

Vh. M

Totalt skrøne, og det medgiver mine jordemødre også, fødsler er individuelle og kan ikke sættes i kasser på den måde.

Hos mig var den 3. langt den bedste, hvorimod nummer 4 var et helvede og nummer 2 varede under 1 time og gik alt for stærkt.

Anmeld Citér

30. december 2016

Mo9ca

Muhmi skriver:

Er 35+4 henne nu her og har hele tiden plukveer... Så kan godt se det du skriver som at det driller.. Synes også jeg har de der nip forneden ligesom når man modnes i livmoderhalsen... Tror dog ikke jeg føder i morgen eller om 3 dage, men alligevel synes jeg sgu det driller lidt med symptomerne lige for tiden

Aj, du skulle gerne gå lidt tid endnu med den terminsdato du har. Har du født før eller efter termin med de to første? 

Med de plukkeveer jeg har tror jeg, at min livmoderhals er blød som smør, når det endelig går i gang. Denne gang er min kæreste også lidt mere jumpy end han var med nr. 2. 

Vh. M

Anmeld Citér

30. december 2016

Mo9ca

Rockertand skriver:

Totalt skrøne, og det medgiver mine jordemødre også, fødsler er individuelle og kan ikke sættes i kasser på den måde.

Hos mig var den 3. langt den bedste, hvorimod nummer 4 var et helvede og nummer 2 varede under 1 time og gik alt for stærkt.

Okay. Jordemødrene siger åbenbart forskelligt. Min jdm. denne gang har fortalt at symptomerne godt kan være kraftigere end 1. Og 2. fødsel og derfor godt kan forveksles som drilleveer.

Vh. M

Anmeld Citér

30. december 2016

Muhmi

Mo9ca skriver:

Aj, du skulle gerne gå lidt tid endnu med den terminsdato du har. Har du født før eller efter termin med de to første? 

Med de plukkeveer jeg har tror jeg, at min livmoderhals er blød som smør, når det endelig går i gang. Denne gang er min kæreste også lidt mere jumpy end han var med nr. 2. 

Vh. M

Det skulle jeg gerne, men har ikke noget problem med at skulle føde nu her, fordi jeg netop er så langt henne at baby sagtens kan overleve uden for livmoderen nu her

Men jeg har født før tid med begge, 1 dag med Silas og 1 uge før med Rune..

Vil altså også sige at min jordemor har sagt at tredje gang, der er man så blød (slap i muskulaturen) i det hele dernede, at det sagtens kan drille mere end de to første gange

Anmeld Citér

31. december 2016

Rsa

min 3 gang var en driller, havde veer natten op til fødslen, regelmæssige, i et par timer, som gik i sig selv igen. Havde også tegnblødning 1,5 døgn inden jeg fødte... Hvor jeg de andre to gange har fået tegnblødning efterfulgt af veer. min 3 graviditet har ligeledes været helt anderledes end de andre - men om det skyldes alderen eller andre ting, ved jeg ikke ��

Anmeld Citér

31. december 2016

Mo9ca

Rsa skriver:

min 3 gang var en driller, havde veer natten op til fødslen, regelmæssige, i et par timer, som gik i sig selv igen. Havde også tegnblødning 1,5 døgn inden jeg fødte... Hvor jeg de andre to gange har fået tegnblødning efterfulgt af veer. min 3 graviditet har ligeledes været helt anderledes end de andre - men om det skyldes alderen eller andre ting, ved jeg ikke ��

Det eneste jeg har, men som også er frygtelig irriterende, er nogle plukkeveer som er væsentligt kraftigere end tidligere, i denne graviditet. Og i en grad som har vækket min mistanke om en begyndende fødsel. Men det er gået i sig selv hver gang

Med de to vi har i forvejen har der ikke været tiltagende plukkeveer. Det har bare været en klokkeklar ve som har været startskuddet til fødslerne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.