Blodig slim (udflåd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2016

Anonym trådstarter

Hej baby brugere 

Jeg har smidt pillerne og er i min første cyklus siden da. Ifølge min app er jeg på dag 23 af min cyklus. Har i dag oplevet lidt rødligt/brunligt slim i mit udflåd og er lidt i tvivl om, hvad jeg skal tænke om det. Det er muligt at jeg kan være gravid, men langt fra sikkert (har ikke sexet så tæt på formodet ægløsning). 

Hvad tænker i det kan være? Hvis jeg nu er gravid så er jeg 3+1 og ikke tæt på normal mens, hvor det kan komme pletblødnimg..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2016

Anonym

Man kan godt bløde lidt når ægget sætter sig fast, gjorde jeg selv i den ene af mine graviditeter. Og det passer med at det er nu det gør det, hvis du er gravid. Det kan dog også være tusind andre ting 

Anmeld Citér

29. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man kan godt bløde lidt når ægget sætter sig fast, gjorde jeg selv i den ene af mine graviditeter. Og det passer med at det er nu det gør det, hvis du er gravid. Det kan dog også være tusind andre ting 

Okay, tak for svar. Ja, det er jo en mulig forklaring  må tage en test en af dagene og se om den siger noget. Og ellers vente 1 uges tid og se om mens dukker op 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.