Er så dum...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

LauraLW

... til at huske de der jerntabletter... det er ikke godt.

Hvad er konsekvenserne ved at man "kommer til" at springe over et par gange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

memuffin

LauraLW skriver:

Man bliver lidt træt... tror ikke det går ud over babyen... den skal nok få hvad den har brug for... er selv en klovn til at huske at tage tilskud, piller og lign. men miner børn er ok... og hvis det kun er en gang i mellem tror jeg ikke du skal være bekymret

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

det sker der intet ondt for babyen ved, søde! men som memuffin også skriver så kan du godt blive ret træt, svimmel og opleve svingende blodtryk!
Jeg var faktisk også en klump til at huske mine i starten, men da jeg alligevel tager dem om aftenen inden jeg går i seng står de nu sammen med min tandbørste.. så husker jeg dem

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

det sker der intet ondt for babyen ved, søde! men som memuffin også skriver så kan du godt blive ret træt, svimmel og opleve svingende blodtryk!
Jeg var faktisk også en klump til at huske mine i starten, men da jeg alligevel tager dem om aftenen inden jeg går i seng står de nu sammen med min tandbørste.. så husker jeg dem

Ja jeg tager dem også om aftenen, måske en ide at sætte dem et andet sted....

Er ellers ret god til at huske alt det andet.. ihh altså

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

Ja jeg tager dem også om aftenen, måske en ide at sætte dem et andet sted....

Er ellers ret god til at huske alt det andet.. ihh altså

ja, men lige de der jerntabletter har det med at smutte ud af hovedet! jeg kender det... Men badeværelset sammen med tandbørsten..så overser du dem ikke... - medmindre du selvfølgelig ikke børster tænder, men det regnede jeg med at du gør! hæhæ

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

ja, men lige de der jerntabletter har det med at smutte ud af hovedet! jeg kender det... Men badeværelset sammen med tandbørsten..så overser du dem ikke... - medmindre du selvfølgelig ikke børster tænder, men det regnede jeg med at du gør! hæhæ

ja da, hehe.

Anmeld

5. oktober 2009

Lise

Mine står ved siden af tandbørsten, så jeg husker dem hver aften inden jeg går i seng

Anmeld

5. oktober 2009

LotteGabriella

Jeg fik slet ikke jerntilskud under graviditeten, da jeg havde MEGA problemer med forstoppelse i de første 3 måneder og endte på skadestuen Så min JM sagde at jeg bare skulle spise det igennem maden (f.eks. broccoli, spinat, bønner)  hvis jeg kunne fornemme at jeg lige pludselig blev mere sløv og træt mv. Det skete dog aldrig og jeg havde en fin graviditet Jeg tog dog gravitamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.