Movicol baby 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. december 2016

Hmkh

Hej med jer. 

Jeg har en pige på 1 år som får movicol.. Indtil nu får hun det i modermælkserstatning, men da hun jo ikke har brug for det længere og hun er godt i stand �� er jeg lidt på bar bund med hvad jeg så skal blande det i. Mælk er afprøvet, det vil hun gerne have problemet er bare det skummer, halvdelen er faktisk skum. Jeg vil meget gerne undgå sukkerholdige produkter. Er der evt andre i samme båd? Vh Helene �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

Fremad

Bare i lidt alm vand, her blev det drukket med velbehag...

Anmeld Citér

28. december 2016

Hmkh

sscm skriver:

Bare i lidt alm vand, her blev det drukket med velbehag...

Har prøvet med alm vand ingen succes �� 

Anmeld Citér

28. december 2016

debbie19

nu jeg self voksen

og tænker 1 år er lidt for tidlig til saft men,

Måske godt råd til senere..

så er grøn saftevand god til movicolv.

jeg får det fast hverdag og kan slet ikke drikke det i vand men i grønsaftevand smager jeg det ikke. kun konsistensen der er klam 

Anmeld Citér

29. december 2016

Hmkh

debbie19 skriver:

nu jeg self voksen

og tænker 1 år er lidt for tidlig til saft men,

Måske godt råd til senere..

så er grøn saftevand god til movicolv.

jeg får det fast hverdag og kan slet ikke drikke det i vand men i grønsaftevand smager jeg det ikke. kun konsistensen der er klam 

Hej 

Ja saft kan jo blive enden af det. Ville bare rigtig gerne undgå sukker.. Og tomme kaloriere. 

Anmeld Citér

29. december 2016

debbie19

Hej 

Ja saft kan jo blive enden af det. Ville bare rigtig gerne undgå sukker.. Og tomme kaloriere. 

Der self sødestof i. men bruger light da det smager bedre med movicolv.. for det er faktisk sødt. man kan jo få med forskelige smag. prøvet chokoladesmag i vand  never do that again!!!

føj det smagt da virkelig forfærdelig så heller grøn-saft og alm movicolv som smager lidt af citrus 

Anmeld Citér

29. december 2016

CBbaby

Vores barn er 15 måneder og får movicol. Det gives i aften flasken (Den hun får ved putning) Jeg er ingen problem ved, at der gives flaske om aftenen lidt tid. :-)

Anmeld Citér

29. december 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Hmkh skriver:

Hej med jer. 

Jeg har en pige på 1 år som får movicol.. Indtil nu får hun det i modermælkserstatning, men da hun jo ikke har brug for det længere og hun er godt i stand �� er jeg lidt på bar bund med hvad jeg så skal blande det i. Mælk er afprøvet, det vil hun gerne have problemet er bare det skummer, halvdelen er faktisk skum. Jeg vil meget gerne undgå sukkerholdige produkter. Er der evt andre i samme båd? Vh Helene �� 

bare i vand...

vores søn kalder det sit ad-vand og så får han en belønning bagefter...

det er heldigvis længe siden der har været behov for det...

Anmeld Citér

29. december 2016

M (:

Min datter drikker det bare opløst i vand (hun er nu 20 mdr., og har fået der siden hun var 7 mdr. (Opløst i mme til 13 mdr.)). Hun var slemt begejstret for kopipræperatet "gangiden" med appelsinsmag  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.