Puha det gik stærkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. januar 2008

maria

:SHele graviditeten havde jeg bare en skræk for at føde, så nød egentlig ikke min graviditet pga tanken om fødslen. Jeg var egentlig sat til d 8 Juni, men først d 13 juni vågnede jeg kl 3 om natten ved at vandet gik. Kontaktede så Skejby, men de bad mig slappe af indtil veerne gik igang. Slappe af????:'( Det ku jeg da bare slet ikke, nu jeg vidste noget sku ske. Kl 8 om morgenen var veerne stadig ikke dukket op, og Skejby bad mig komme op, så de lige ku tjekke mig. Da vi kom derop tjekkede en jordemoder mig, og sagde at de ville give mig vedrop, så vi ku få den fødsel igang. Kl 11 lagde de så vedroppet, og derefter lå jeg og læste blade, og spiste brød. Sådan havde jeg ikke lige regnet med det ville være. Omkring kl 11.30 begyndte der så at komme veer, og de kom stærkt efter hinanden. Ved en 14 tiden spurtge jeg jordemoderen om hun ku sige ca hvornår jeg ville føde, for hvis der gik mange timer endnu, ville jeg gerne have en Epidural blokade. Hun mente jeg ville føde omkring midnat, så jeg fik så lagt blokaden kl 14.30. Vi havde aftalt med en af mine veninder hun sku være med til selve fødslen, så kl 16 fik min mand at vide at nu ku han godt ringe efter min veninde, for der vil nok gå et par timer, og så ville jeg få presseveer. (?) Men imens Allan var nede for at ringe, kom presseveerne. Så da han kom op igen, lå jeg og lignede et jordbær i hovedet. Kl 16.15 var Emma født. Jeg glemmer aldrig min venindes ansigt da hun trådte ind på stuen. Hun havde jo regnet med at sku være med, og her lå jeg så med Emma i mine arme. Så en meget hurtig fødsel på 4 timer. Mange siger jeg ik har prøvet at føde.:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2008

82Miraklet

Sikke da en hurtig fødsel.. Heldigt at din mand Nåede tilbage efter at have ringet !!!

Knus

Anmeld

11. januar 2008

Munder

Profilbillede for Munder
Mod
Dejlig med en hurtig fødsel, så længe du selv var med hele vejen.

Selvfølgelig har du prøvet at føde, det er da kun rart med en hurtig og ukompliceret fødsel;)

:PDorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.