Øv altså, går snart amok....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. april 2008

Hyner

Emma den stupide lille hystade til en møgunge at være.... Ej lille søde altid smilende skønne pige, har nu i et par måneder ikke ville sove natten igennem, uden at skulle vågne 1-3 gange for at få sin sut og dynen.... Jeg orker det bare ikke mere og jeg er helt færdig resten af dagen, og jeg kan da kun lige forstille mig hvor træls det bliver når jeg starter på work igen.... Jeg har prøvet at strække eller skære ned på søvnen iløbet om dagen men uden held.... What to do!!!!!!??????
Hjælp tak................ Henriette -træt træt og atter træt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

Loggidut

du skal gå på www.sovecoach.dk, jeg tror det var dem der havde nogle råd angående sutten om natten...

aj det må være belastende...jeg kan kun alt for godt huske det natteroderi fra christian af....pyyyhhh....

hvordan går det i grunden med ryggen?

Anmeld

9. april 2008

Muffinmus

Hmm... det er da træls, men det er vel meget normalt at de ikke sover igennem endnu:)
Kender det kun altfor godt da William er vågen mellem 2-5 gange hver nat og har været det siden han var ca 3 mdr.
Så kan ikke rigtig hjælpe dig men kun sige at man lærer at leve med afbrudt søvn:)

Anmeld

9. april 2008

Hyner

Ja den fejler sgu ingenting ifølge scanningen... Men ifølge kiro er det mit muskelbundt i maven der er væk...
Da jeg fik opereret min blindtarm væk og da jeg fik kejsersnit har de jo skåret muskelvævet over. De burde ha instrueret mig til nogle øvelser som kunne bygge det op igen, men intet har jeg fået, udover dårlig ryg da den jo selvfølgelig er blevet overbelastet... Kiro-mand ku dælme godt forstå jeg havde ondt... Jeg skal afsted igen her i formiddag...
Tak for linket og tak for din altid så dejlige omsorg
Krams Henriette

Anmeld

9. april 2008

Sille

hej henriette..
Er det ikke meget at forlange slet ikke at ville høre noget til de små om natten?? :)Altså her er vi lykkelige hvis det KUN er 3 gange vi skal ind itl freja i løbet af en nat... ;) normalen er 1 gang i timen og de gode nætter er det 3 gange.. sådan har dte været længe. Man vænner sig til det..;)
Kan godt forstå det er hårdt for dig hvis du er vandt til at hun sover helt igennem.. men tror nu det er meget normalt..:)
Der sker meget i de smås liv og det bliver beabejdet om natten..
Mne håber selvfølgelig at i snart får fuld nattesøvn igen..
Kh sille - også en træt mor, men frisk idag..:D

Anmeld

9. april 2008

Kristina V

Sille skriver:

hej henriette..
Er det ikke meget at forlange slet ikke at ville høre noget til de små om natten?? :)Altså her er vi lykkelige hvis det KUN er 3 gange vi skal ind itl freja i løbet af en nat... ;) normalen er 1 gang i timen og de gode nætter er det 3 gange.. sådan har dte været længe. Man vænner sig til det..;)
Kan godt forstå det er hårdt for dig hvis du er vandt til at hun sover helt igennem.. men tror nu det er meget normalt..:)

Har lige købt mig bogen godnat og sov godt, og i følge den (og flere forskellige bøger) så skulle de kunne sove igennem nu, ellers er der søvnproblemer skriver de.. Så 8( at du er oppe så mange gang.. Går nu ikk så meget efter bøgerne, men mht til at sove har jeg læst meget, for hun har lige haft en lille periode hvor hun ikk vil puttes, og vågnede flere gange om natten.

Henriette: Vi lagde en masse sutter omkring hende så hun selv kunne grabbe ud efter en, og så ventede vi lidt med at gå ind når hun sagde noget.. Oftes var det bare lige nogle grynt og så fandt hun selv en sut.. Men kender det alt for godt.. Det er sku lidt >( i længden...
Men købt så den bog for at se hva hun hvade af kloge ting, men har faktisk ikk brugt den.. Synger en nat sang, og så bøvler vi lidt...

Anmeld

10. april 2008

Sille

Kristina V skriver:

Sille skriver:

hej henriette..

Har lige købt mig bogen godnat og sov godt, og i følge den (og flere forskellige bøger) så skulle de kunne sove igennem nu, ellers er der søvnproblemer skriver de.. Så 8( at du er oppe så mange gang.. Går nu ikk så meget efter bøgerne, men mht til at sove har jeg læst meget, for hun har lige haft en lille periode hvor hun ikk vil puttes, og vågnede flere gange om natten.

Henriette: Vi lagde en masse sutter omkring hende så hun selv kunne grabbe ud efter en, og så ventede vi lidt med at gå ind når hun sagde noget.. Oftes var det bare lige nogle grynt og så fandt hun selv en sut.. Men kender det alt for godt.. Det er sku lidt >( i længden...
Men købt så den bog for at se hva hun hvade af kloge ting, men har faktisk ikk brugt den.. Synger en nat sang, og så bøvler vi lidt...

Nej Jeg ved godt at vi har været inde i en masse sove-roderi.. 8(tror nu det er pga hendes væske på ørene hun har været vågen så meget + hun har fået en masse bisser..:)
Men jeg syns ikke det er søvnproblemer at vågne 1-3 gange om natten for at få en sut.. De er stadig små.. Og de drømmer og hvis det bare er at give en sut ville jeg ikke definere det som søvn-problemer.
De sover jo i faser og kommer i let søvn og dyb søvn..

Har også bogen "godnat og sov godt" og at sove igennem betyder vel ikke at man skal sove uden et kvæk fra 20-08 ... det gør jeg da heller ikke. Alt det der sker i løbet af dagen skal bearbejdes og det sker jo om natten..
Vores 4 årige kan da også vågne engang imellem af en drøm og skal lige have en knuser og lægges ned igen.
Men igen.. det er jo hvad man er vandt til.. og hvad ens holdning er.. :)

Anmeld

10. april 2008

Kristina V

nej ikk 1-3 gange.. MEn 1 gang i timen som du skrev.. Puha...

Anmeld

10. april 2008

Tikki

uhh kan godt se jeg er heldig med min datter - hun har 1 måned nu sovet igennem fra 20-7.00 uden at jeg hører hende. Men jeg HAR prøvet at skulle op 25 gange i løbet af natten - uf -bliver helt dårlig ved tanken. Vi tog sutten fra hende - det tog ca. 3 dage og der var en hel del gråd, men det virkede. Nu er sutten så blevet introduceret igen, men kun i forbindelse med søvn, da hun manglede noget at falde i søvn med - altså trøst (ville ikke have bamser eller klude eller noget - der har ligget begge dele i hendes seng siden hun var 1 måned, men hun afviser dem). Det fungerer helt perfekt - der ligger 10 sutter i hendes seng og hun finder altid en om natten, hvis hun vågner. Vi har øvet meget, at hun selv skal tage sutten og putte den i munden - jeg putter den aldrig i munden på hende, men ligger den ved siden af hende...om det er det, der gør at hun selv finder sutterne om natten ved jeg ikke, men det er da muligt.

Anmeld

10. april 2008

Sille

Kristina V skriver:

nej ikk 1-3 gange.. MEn 1 gang i timen som du skrev.. Puha...

Jaja det var helt skidt.. 8(
Men som sagt tror jeg det var ørene.. hun har nu i en uge kun vågnet 1-3 gange om natten, så det er lidt spændende i morgen hos ørelægen om væsken er væk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.