Udredning af ADHD som voksen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg er hjemvendt fra lægen idag, der gerne vil udrede mig for ADHD, jeg skal tilbage i næste uge for, at udfylde skema og vil hun sende mig videre til psykiatrien

Hvad kan jeg forvente?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er hjemvendt fra lægen idag, der gerne vil udrede mig for ADHD, jeg skal tilbage i næste uge for, at udfylde skema og vil hun sende mig videre til psykiatrien

Hvad kan jeg forvente?

Du kan forvente at komme til en psykiater, som vil stille dig en masse spørgsmål samt lave test på dig... min erfaring er, at det er meget konkret og via skemaer og interview☺

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym

Jeg fik den stillet som 18 årig :-) da jeg stadig boede hjemme så fik skolen, og forældre en masse spørgsmål de skulle svare på omkring mig.  Så var der en udholdenheds test hvor man båede vurderede scoren men også mit kropssprog mens jeg tog den. Ud fra det og en masse samtale med mig stillede de diagnosen og jeg kom på medicin :-) (gik dog hurtigt fra det igen, mange bivirkninger!!)

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik den stillet som 18 årig :-) da jeg stadig boede hjemme så fik skolen, og forældre en masse spørgsmål de skulle svare på omkring mig.  Så var der en udholdenheds test hvor man båede vurderede scoren men også mit kropssprog mens jeg tog den. Ud fra det og en masse samtale med mig stillede de diagnosen og jeg kom på medicin :-) (gik dog hurtigt fra det igen, mange bivirkninger!!)

Hvad går udholdenhedstesten ud på? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.