Til alle jer høj, høj gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
4 svar
1 synes godt om
26. december 2016

Mo9ca

Hvad får I den sidste tid til at gå med, inden baby kommer? Hvordan holder I utålmodigheden fra døren? 

Jeg har pakket fødselstasken, gjort barnevogn klar, vasket og lagt tøjet på plads, autostolen er klar, videokameraet er helt klar, (fotokameraet mangler dog at blive tømt for billeder), sengetøjet og dynerne er vasket og klar. Kort sagt er ALT klar til den lille, på nær kameraet, men det tager kun 15 min. ca. 

Jeg er 38+1 i dag og har hele tiden tænkt, at jeg virkelig ikke har lyst til at skulle føde her i december af forskellige praktiske årsager. Men nu er jeg begyndt at tænke, at det da ikke er såååå besværligt hvis nu lillesøster meldte sin ankomst inden den 31. december eller lige efter 2. januar. Lysten til at være gravid er ligesom blevet stillet efterhånden. Synes jeg har været højgravid længe nok nu.

What to do?

Utålmodig hilsen fra M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mo9ca skriver:

Hvad får I den sidste tid til at gå med, inden baby kommer? Hvordan holder I utålmodigheden fra døren? 

Jeg har pakket fødselstasken, gjort barnevogn klar, vasket og lagt tøjet på plads, autostolen er klar, videokameraet er helt klar, (fotokameraet mangler dog at blive tømt for billeder), sengetøjet og dynerne er vasket og klar. Kort sagt er ALT klar til den lille, på nær kameraet, men det tager kun 15 min. ca. 

Jeg er 38+1 i dag og har hele tiden tænkt, at jeg virkelig ikke har lyst til at skulle føde her i december af forskellige praktiske årsager. Men nu er jeg begyndt at tænke, at det da ikke er såååå besværligt hvis nu lillesøster meldte sin ankomst inden den 31. december eller lige efter 2. januar. Lysten til at være gravid er ligesom blevet stillet efterhånden. Synes jeg har været højgravid længe nok nu.

What to do?

Utålmodig hilsen fra M

Jeg gik en masse ture da jeg var højgravid (så mange som bækkenet nu engang tillod), forkælede mig selv med lækker mad (og lavede mad til fryseren), besøgte mine forældre, og tog hjem til min kæreste (som boede hos sine forældre). Jeg kom ud af lejligheden de fleste dage mindst 1 gang. Nogle gange bare for at hente en liter mælk eller noget, andre gange for at tage på en lidt længere tur. 

Anmeld Citér

27. december 2016

BigHope13

Jeg var ret indespærret pga bækkenløsning og vand i hele kroppen. Men forsøgte at holde mine hænder igang ved at lave lidt håndarbejde, ellers gik jeg og syslede med tøj vask, rengøring og mad til fryseren samt bagværk til fryseren som kunne tøes op til barselsvisit.. og så nød jeg at se en masse film og bare nyde roen, tænker det bliver lidt noget andet denne gang når man har en i forvejen.

Men vil helt sikkert så vidt som muligt få lavet lidt kreativt, jeg elsker at hækle og vil gerne lære at sy ... så det tænker jeg at bruge "min sidste tid" på når den kommer.. der er heldigvis et godt stykke vej endnu..

Anmeld Citér

27. december 2016

komodo

Jeg kan slet ikke få tiden til at gå, og jeg er SÅ krøblet denne her gang, gør det ikke bedre at jeg er blevet overhalet af to gravide veninder, og selv kun har 9 dage tilbage til termin, vil bare have ham ud NU 

Anmeld Citér

28. december 2016

Mo9ca

Kære kvinder

Tusind tak for jeres inputs. Det hjalp at få noget inspiration.

Jeg har i dag bl.a. farvet stofbleer i en anden farve da det er et andet køn vi venter os denne gang. Og så har vi været et smut nede i Tyskland for at fylde vores spisekammer op med mad og andet godt.

Fysisk fejler jeg intet under denne graviditet, så gåture prøver jeg også at fylde tiden ud med, så meget som bækkenet nu tillader det, da det er tungt med tungt på her til sidst.

Pøj, pøj med jeres sidste tid. Håber den går hurtig for jer.

Vh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.